Home » , , , , » Panas!!Fasha Sandha Bertengkar Dengan Oh!Bulan

Panas!!Fasha Sandha Bertengkar Dengan Oh!Bulan

Written By Hafiz Rahman on Friday, January 28, 2011 | 11:16 PM

tengah asyik aku melayan twitter tadi. Naiik pasal ohbulan kat timeline. Mula-mula ingat tak ada apa. Tapi bila aku siasat balik nampak macam Fasha tengah bertengkar dengan Oh!Bulan dalam timeline . Isu???

isu yang buat fasha naik angin adalah dari entry Oh!Bulan iaitu Laporan Polis Fasha Sandha Diugut Tidak Ada?. Fasya menafikan semua yang dalam post tu dan katanya memang dia ada buat laporan polis

dibawah aku sempat snap beberapa timeline about that!

dari ohbulan sendiri

image

image

haa ohbulan dah angkat geng dah.

image

dan dipihak fasha pulak

image

image

credit to : OhBulan

apa kesudahannya?adakah laporan tersebut memang betul betul wujud ?apa kata Mazidul Akmal & Hazrey iaitu wartawan 999??kita tunggu nanti tengok sapa yang betul. Kalau nak update terbaru boleh la jenguk2 timeline individu-individu di atas!

laporan lanjut boleh rujuk di entry Laporan Polis Fasha Sandha Diugut Tidak Ada?

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)