Home » , , » Perhatian Kepada Blogger Shah Alam

Perhatian Kepada Blogger Shah Alam

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, January 29, 2011 | 5:54 AM

motif gambar= google shah alam dan ini first yang naik. So thats it!!

semakin hari idea untuk berblogging disini semakin berkurang dek kerana satu lagi projek yang aku tengah buat. Ini la orang panggil yang dikejar berterabur ,yang dikendong berselerak ehh betul tak?

kemungkinan blog ini untuk ditutup?0% plizz..Ape plak aku nak tutup lepas dah setahun lebih aku habiskan kehidupan aku kat sini. Starting today aku cuma mungkin tak update je selama 4hari.

Dan motif tajuk kat atas?apakah?haha. Actually im going to UiTM Shah Alam untuk 4hari sebab ada kursus ape tah. InsyaAllah bertolak awal pagi ni. So secara saintifiknya(cewah) aku akan berada di Shah Alam (ape ke bengong ayat?), so sesape blogger yang tinggal kat Shah Alam tu boleh la nak jumpa. Sape tah nak jumpa hang hafiz. Ingat fofuler kot. cehh

wehh nak jumpa hampa. Mai la visit aku kat UiTM .ahaha suka hati ja kan?mulanya aku ercadang on 30jan tu nak lari kejap kursus pergi gathering Sahabat Blogger kat TS. Then bila tengok balik tentatif tak sampai hati pulak sebab ada LDK dan ape tah aku pun tak tahu. Aku kan memang suka kursus-kursus nie. grr..

so korang. Jumpa disana. Kalau tempat aku stay tu ada wifi alhamdulillah,kalau tak ada astaghfirullah. Harap ada. Mati aku sehari tak online.deymm.haha.sekarang 5.50pagi dan aku baru nak kemas barang. Keluar secara laju.zasttttttttttttt.salam!!

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Anonymous
January 29, 2011 at 7:32 AM

setahu aku..
\kat shah alam memg payah nk dpt wifi..
kalau ade pun..
sgt2 lembab..
bukan tahap siput babi dah..
memg tahap dewa pnye lembab!

Anonymous
February 1, 2011 at 12:32 AM

I usually don’t post in Blogs but your blog forced me to, amazing work.. beautiful ….

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)