Home » , , » BEN ASHAARI BLOG dan linkkan ke entri ini ..

BEN ASHAARI BLOG dan linkkan ke entri ini ..

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, January 27, 2011 | 1:19 PM




Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini ..

terpulang kepada idea aku. Kadang kadang jadi one entry blogger only. kadanag2 dua..dan pernah jugak aku buat 15entry sehari sebab time tu banyak masa dan banyak idea. Lately agak busy so kurang la update 

kalau jumlah entry setakat nie, dari mula berblogging dah cecah 464 entry dah.

Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI ..

semestiya untuk rembat sikit readers yang melambak lambak tu.haha. tak al . Mungkin dalam bloglist tu , setidaknya kalau entry aku tu berguna, ramai la akan baca dan lagi ramai akan dapat manfaatnya. kan3x?
Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?
popular tu memang jauh dari fikiran aku. Tak popular pon aku tak kisah sbb aku berblogging sebab minat aku. Sekadar nak berkongsi ja. Tapi kalau popular tu satu bonus untuk kita kongsi apa yang kita ada dengan lebih ramai orang . S lebih banyak akan dapat manfaat rasa macam dah taip je tadi ayat ni)


nak join jugak?sila klik  SINI

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

January 27, 2011 at 3:35 PM

Semoga berjaya disenaraikan dalam bloglist En. Ben..

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)