Home » , , , » Oh Tidak!!Maher Zain Follow Twitter Aku

Oh Tidak!!Maher Zain Follow Twitter Aku

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, January 26, 2011 | 12:21 AM

ohh sila jangan jeles dan sila baca entry nie sampai habis supaya korang lagi jeles (ayat nak kena sepak).cerita ni jadi masa pagi tadi. Masa aku buka twiter lepas 2hari tak online.tetiba mata aku terpandang sesuatu.something miracle happen beb. Sumpah aku terkejut tahap gaban dah nie.

Punya la eksaited sampai rasa nak hempas je lappy laju2 kat kepala rumate aku kat sebelah nie. Tau pasal apa?mesti la dah tau kan pasal trang tang tang la aku dah bagitau kat tajuk atas tu.tak tau la pulak kalau korang style baca entry dulu baru tajuk. heh ngarut dah.

berbalik pada cita Maher Zain yang kononnya follow aku. Weh bukan konon memang gua tak tipu beb. Muka punya suci takkan ada hati nak tipu . Lol, tak caya tengok bawah nie.

image

haa caya kan?tak caya gak meh sini nak sekeh kepala laju.Ape?tak kenal sape maher zain?meh sini aku nak sekeh lagi laju. grr…ok sila abaikan follower aku yg sikit dan 38orangpunnakbisingbising. Aci la weh pasal aku baru ja buat twitter ni dan aku cuma follow orang yang aku kenal je.

waaa bess gila pork la bila ada artis popular follow kita kan?walaupun dia cuma follow dan lepas tu dia dah tak datang dah, at least kita tau dia pernah datang. Sama konsep dengan beberapa orang di twitter yang aku tengok kat timeline asyik mengharap je Hanis Zalikha akan retweet balik tweet diorang pada HZ. Then kalau HZ tweet balik.tegedik-gedik lompat seronok2..haha..itulah kuasa kepopularitian seseorang .Orang popular ni bess jugak kengkadang kan?

pesal gi cita HZ nie. Ini cita Maher Zain la weh. balik pada cita MZ.bukan HZ. Korang tak jeles ke?sumpah aku kalau jadi korang jeles. (rasa nak tampor diri sendiri) .

sebenarnya kan. Aku nak berterima kasih sangat pada korang yang sudi baca entry nie sampai habis. Sebelum aku nak tutup entry  nie(wahh dah macam karangan spm ada penutup) aku nak bagitahu something. Sebenarnya kan…

.

.

.

.

.

.

yang follow aku tu bukan Maher Zain tapi Maher Zains . Ada tambah ‘S’ kat hujung tu, Dia ni cuma peminat Maher Zain yang update aktiviti terbaru Maher Zain kat twitter. Twitter ori MZ @MaherZain..yang follow aku @MaherZains   ..so tak sama (sedihnya aku)grrrrr

tak kisah la apa pon. Cuma nak bagitau je yang aku sebenarnya tak da idea. So memang jadi isu la dah aku tgok dia follow. Tah pape kan?itu pun nak gitau.LOL...bye

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Anonymous
May 9, 2011 at 12:33 AM

pasal pa ko gedik sangat ni bai???

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)