Home » , » Surat Mohon Kerja Paling Bangang…

Surat Mohon Kerja Paling Bangang…

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, December 30, 2010 | 12:00 PM

kalau la ada orang yang bangang mintak kerja guna surat macam nie….

PER: MEMOHON KERJA SEBAGAI JURU AUDIT.
Suka citanya saya seperti nama di atas ingin memohon kerja sebagai
juru audit di syarikat tuan seperti yang telah diiklankan di surat khabar.
2) Di sini saya ingin bertanya serba sedikit soalan kepada tuan.
    a) Kalau saya di terima berkerja , berapakah gaji yang akan tuan bayar
        memandangkan saya berkelulusan diploma?
    b) Adakah saya akan dipindahkan ke syarikat lain memandangkan syarikat
         tuan banyak cawangan . Kalau ya di manakah saya akan dipindahkan?
    c) Bila tuan nak menemuduga saya ? Kalau boleh biarlah cepat sikit manalah
        tau ada syarikat lain yang akan panggil saya dalam masa terdekat ni..
        melepas pulak tuan nanti .
    d) Dekat syarikat tuan ada kemudahan seperti surau tak? Senanglah bagi
        kami orang islam nak beribadah nanti.
    e) Tempat juru audit tu tempat yang dikhaskan ke atau terbuka bersama-sama stuff lain?
Itulah serba sedikit mengenai butir diri saya buat rujukan tuan. Kerjasama dari pihak tuan amatlah
di harapkan dan saya hargai dengan ucapan ribuan terima kasih.
Sekian .
P/s: Tuan nanti saya akan hadiri temuduga saya dengan kemeja dot-dot hitam putih yang dipadankan dengan seluar slack warna pink untuk memudahkan tuan mengenali saya.
Yang Benar,
____________
( MAN BIN BAI )

..haha sluar slack warna pink?deymmmm…kalau aku la majikan tu…aku cari pastu aku sepak lelaju…ahaha

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

December 30, 2010 at 12:30 PM

@phreak-id haha

Anonymous
December 30, 2010 at 1:33 PM

hahahaha
macam2!

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)