Home » , , » Blogger Je Pun..Bukan Menteri

Blogger Je Pun..Bukan Menteri

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, December 30, 2010 | 8:00 PM

semalam ada la kan sembang2 dengan sorang blogger popular nie…mesej2 dia…kalau aku sebut kompom korang kenal sangat…tapi tak payah la aku popularkan dia disini…cukup la dia dah popular..haha..kang dia lagi gila popular..tetttt..ahahaha

ok berbalik kepada tajuk asal…ada la sembang something pasal blogging ..then aku tertarik laa dengan satu ayat dia dalam mesej tu
i tak suka bila blogger3 otai berlagak otai sangat tu..blogger je pon..bukan menteri..
babe..jangan marah i copy ayat u sejibik2..haha..gua malas nak cipta ayat sendiri…bukan exam SPM ada markah..

sumpah aku gelak kuat pas baca nie..tak lawak..tapi nape tah rasa nak tergelak..haha..sebab aku pernah sendirik alami benda nie…alkisahnya sorang blogger otai la kot yang berlagak otai sangat..haha…padahal aku rasa dia tu suam kuku pon tak …tahap beku punya blogger ja tapi dah bajet diva plus tai3 aku memang otai…ceitt..hahahaa

hihi blogger2 otai yang baca entry aku jangan r banned aku..marah2 aku..korang tak macam nie jangan r terasa..haha…aku pon blogger underground ja…bawah tanah..orang tak kenal…visitor2 aku semua mana ada berlagak otai kan even dia memang otai…

buat apa nak berlagak kan?kita semua manusia…sama ja..ada hidung..ada mulut..masing2 ada mata…mati semua nak masuk kubur dalam tanah jugak….bukannya kalau dia special mati nanti pergi rumah banglo ..kn3?

honestly speaking…aku suka blogger2 yang popular tapi dia still humble..still nak blogwalking blog blogger2 baru…still nak komen entry2 blogger2 newbie…korang tau…perasaan blogger baru bila sorang blogger popular komen??fuhh happy sangat tau…sampai boleh printscreen buat entry lain sebab blogger popular tu komen kat dia..rasa dihargai dan rasa wujud dalam dunia blogging

so jom support rakan-rakan dan kawan-kawan blogger baru aka newbie yang fresh2..dorang pon akan jadi popular jugak satu hari nanti…

dari pemerhatian aku la kn..blogger yang memang sangat2 popular tak de la nak berlagak…yang berlagak diva plus otai  ni selalunya yang baru nak tengah merangkak naik tu..aku tak tahu la apa masalah dia…syok sendiri ke hape tah???wateva….hahaa

ni bukan entry carik pasal okehh..jangan marah okehh…cuma pendapat okehh..jumpa lagik okehh…OKEYYYYYY????dushhhhh…outtt!!!!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

7 comments

December 30, 2010 at 8:46 PM

popular tapi blog ala2 'suam2 kuku'...tak best la...hehe

December 30, 2010 at 10:38 PM

baru baca entry awk,
hurm, tq sbb doakan kite yang boleh la dikira sbg newbie dlm blog ni..huhu

December 30, 2010 at 11:20 PM

kah kah kah :P :P

December 31, 2010 at 12:48 AM

oh, aku tak tahu pulak ade jenis2 blogger otai dan tak otai. ade beza eh? bukan kita manusia sama saja? kalau menteri pun kita tetap sama. hehe. jgn marah blogger otai. hehe. saya budak belajar kalau salah jgn kutuk mari sama-sama kasi ajar. > ditujukan buat blogger otai itu....hehe.

December 31, 2010 at 10:32 PM

@SANDRA AZWAN: Fashion Designer sapaa tu?aku ka..haha

December 31, 2010 at 10:33 PM

@bunga indah baru ka?blog hebat la awk nie =)

December 31, 2010 at 10:33 PM

@intanurulfateham apa gelak2?nak kena sekeh?hahahahhahahaha...

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)