Home » Semak Betul La Anak-Anak Cina Nie

Semak Betul La Anak-Anak Cina Nie

Written By Hafiz Rahman on Wednesday, December 29, 2010 | 6:39 PM

ini bukan entry berunsur perkauman...cuma aku tak puas hati betul dengan anak anak cina depan aku nie....tengah lepak kat KFC sambil online....tetiba depan mata aku dipenuhi dengan anak anak cina yang mana datang pon tak tau...bukan dia datang nak makan pon..duduk ramai2 pastu buat bising macam kera kena ligan...aduhhhh sakit kepala aku

nak marah nanti jadi gaduh..sabar je la....rasa macam nak baling ja laptop aku nie kat kepala sorang sorang...nak duduk tu duduk je la...bising cam %^&%£ tu pehal...haisyyy...yang aku geram , dengan suka hati mak bapak dia...dok wat benda lucah depan aku...slumber badak sumbu ja....badak sumbu pon tak slumber cam depa nie...bengong toi...tak payah la aku nak cita benda lucah tu..juz bayangkan je la benda benda lucah...nak sebut tak sampai hati...

ok la aku nak sambung buat scheduled entry.....fuhh anak anak cina tu dah blah dah...aman dunia..sejuk hati....ringan kepala...fuhhh...

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)