Home » , , , , , , , » Uncle Seekers Yang 'Bodoh' Buat Perangai Lagi

Uncle Seekers Yang 'Bodoh' Buat Perangai Lagi

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, November 15, 2010 | 5:18 PM

 baru lepas terbaca Permaisuri Aishah - Part 6 dari orang'' tak betul ''
uncleseekers nie muka 'hantu' yang berlagak alim tu...




merujuk kepada entry aku SEMALAM mesti dah ramai yang dah tahu kn orang gila hantu nie buat perangai gila hantu dia..hantu raya betul la mamat tua nie...bikin gua panas ja kn???sekali lagi episod cerita cinta kera uncle nie dipublickan untuk tatapan...tak malu ke orang tua nie r??budak2 pon kadang2 dia nak kencing merat-rata dia malu....tapi dia nie bukan setakat tak tahu malu...nie dah macam kencing tengah orang ramai pastu buat muka bodoh tak salah....isyyy


entry ke 6 ni semestinya la kn dapat kutukan .kritikan dan makian pom pam pom pam dari orang kn??nie antara komen2 yang sempat aku snap..

komen membina dari Mahfuzah Husna Zulkifli iaitu coursemate aku kat UiTM Kedah

baca ja entry gila pork nie...aku terus ikut saranan dari Joegrimjow untuk report abuse macam dia buat ni


so.....dengn sepantas kilatnya dan tanpa hidekan identiti aku menjadi anonymous pengecut....


 report abuse already bro....korang ada berani ka mau komen guna profile sendiri??apa nak takut kalau bnda kita buat tu betul kn???(kenapa aku terperintsekerin sekali dgn INTAN plk r?) nvm 


nie antara komen2 dari Anonymous yang tak puas hati dengan hantu nie...bagus komen2 tapi sayang ..pengecut sikit....

reply yang bawah tu aku tak tahu pesal...mungkin dari pok cik nie kot yg reply sendirik tapi still pengecut

 nie lagii....

tau kot why aku highlightkan???


ini aku tabik...berani dedahkan identiti.....terbaik bro m.a.l.a.s.b.e.r.n.a.f.a.s..

nota penyepak : pak cik nie makin kurang ajar la plak aku tengok..dah nak raya nie...dia la hantu raya tu...out


........................................................................................................................................
scheduled entry bermula malam nie ...refer to THIS ENTRY 
........................................................................................................................................

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

5 comments

November 15, 2010 at 4:29 PM

hahhaha saje je nk print skrin sekali komen i
keh keh keh :P

November 15, 2010 at 8:35 PM

memang gila pak cik ni...
tak beragak habis sume dy letak..
aduhaiiii..
ape la motip..

November 21, 2010 at 1:32 PM

intanurulfateha : ''TER'' ok...u jgn nak perasan =P

November 21, 2010 at 1:32 PM

allia farhana : xde motip kn?

Anonymous
July 8, 2013 at 1:43 AM

Ade lg tak seekers nie?

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)