Home » , , , » Eksklusif!! HafizRahman Masa Umur 3 Tahun Dulu-Dulu...

Eksklusif!! HafizRahman Masa Umur 3 Tahun Dulu-Dulu...

Written By Hafiz Rahman on Sunday, November 14, 2010 | 7:44 AM

tetiba aku rasa rindu dengan zaman kanak-kanak aku...zaman masa mak suka dukung aku...bawak jalan2 ke taman permainan setiap minggu....aku rinduuuuuu!!!!

gmbar2 masa kecik nie masa aku dgn family stay Cameron highland dulu....aku rindu suasana tu...pagi2 bangun mandi air panas yang mak masak guna keetle tu....nak mandi air paip memang mati sejuk la....

pastu bila keluar ke pekan mesti mak akan beli keropok warna pink ...aku dah tak jumpa dah keropok tu sekarang....pastu mak mesti akan beli DING DANG ataupon TORA ...JOJO mahal..mak tak mau beli walaupon aku ugut nak bunuh diri (kecik2 dah pandai..haha)



comel x??hahaha

nie gambar masa kat permainan Tanah Rata Cameron Highland...
 baju nie aku pon tak pasti kemana dah menghilang....rinduuuuuu baju nie....ada poket warna merah kat tengah macam baju doraemon.....kecik2 dulu mak mesti bagi pakai stokin panjang sbb sana kan sjuk....aku syg mak sangat...




nie dengan kakak aku yg sekarang dha kerja ...dah nak jadi peguam dah...kecik2 dulu muka seposen ja kn...nie kakak aku Ryn Doo

terima kasih mak sebab besarkan kami semua dengan elok n sempurna sampai kami jadi mausia berguna...sayang makkkkk!!!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)