Home » , , , , , » Macam-Macam Cerita MUET Pagi Tadi

Macam-Macam Cerita MUET Pagi Tadi

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, November 13, 2010 | 8:30 PM

bagi yang amiik MUET pagi tadi...tahniah sebab dah berjaya abiskan satu lagi paper penting dalam idup korang....8.00-12.30 pagi tadi..memang borink jawap..huhu..


bermula dengan pagi tadi aku terbangun lewat...siottt....7.10 baru bangun...dalam slip tulis kul 7.30....but dalam sekelip mata aku tetiba dah ada depan dewan exam kul 7.30...pelik tul...napa tah cepat ..hebat betul dia nie
haha...penat cukup siap rushing macam orang gila ...huh...smpi2 ja pasepa semua orang rileks ja..baru la aku tertengok jadual belakang slip...kul 8 pagi da start...ciesssssss....


overall pagi tadi semuanya ok...cuma bahagian reading sangat2 la mengantuk bila baca....bpa kali aku terlelap..nasib baiik r sempat siap....then writing paper coming in...pukul 10.00 start....Part A aku memang tak suka ..nak kena analysis2 kejadah hape tah...hentam saja...but yang bagusnnya....aku buat 199word...dia cakap antara 150 - 200....waaa cemerlang aku harini.....then move on to da next part...Part B....bessss woo tajuknya


In an arranged marriage ,the choice of a husband or wife is made by parent or elders .What do you think of this practice in todays society?Discuss...Write at least 350 words...


memang silap banyak la bagi tajuk nie kat aku....untung jadi sorang blogger...idea menimbun2 datang masa aku buat tadi....memang non stop writing la tadi...berbunga2 ayat aku masuk....plus lyric lahu pon aku hentam kasi masuk..haha....baru bombastik sikit.....jack pemeriksa..lagu hape tah aku masuk lyric...aku pon tak hengat lagu hape cuma tau lagu dia ja..jadik r...ayat meleleh gak tu.....bla..bla..bla.... sampai 3paper penuh jugak la...tapppp aku titik last ja..inviglator tu pon pappp amik mike nak karaoke buat pengumuman masa tamat..fuhhhh elok2...word paling last dekat page paling last dan baris paling last kat bawah paling ujung kanan sekali(plizz bayangkan sendiri )...cukup2.....hari ni timing memang cantik..cuma timing bangun tidor tadi ja tak cantik tapi cam taik.....


tapi kn ...ada satu tak besss...listening...kjadah hape tah minah ngan mamat dalam speaker tu nyembang.....aku punya la tggu jawapan...tgok2 dialog tu dah habis..mna jawapnnya???AC dimana??AC Di sini....xpe la AC ada disini...jawapan tadi tak dak pon....melepas....cisssss.....pastu ada mamat ni plak..orang baik punya tgh pay attention dengan penuh sayhdu dan rilex nak mampos...hp dia rilekksss ja bunyik lagu rock.....deyyymmmmm...nak dgr menda.....isyyyy..nyusahkan orang betul...awal2 pengawas tu dah bgtw off hp..tapi tak cerdik....telinga tu buang dalam longkang...taik telinga plak dah besar2 penyepak....memang siottt....deyymmm lagikkkk


papepon...MUET dah abs...aku target BAND 6 ja..tak banyak (padahal cakap english berterabur merata )..hahaha tak la BAND 4 ja cukup...tak sia2 aku bayar 60....(nak cakap tak sia2 aku stdudy,...mna ada aku study).hahaha...ok semua....out sulu..

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

12 comments

November 13, 2010 at 5:37 PM

hoho...band 4 rara xlepas..stakat band 3 jew...mmg susa nk lekat band 4 tuh..tp xmustahil....n cam bese...sebal part listening...mcm haram dye speaking kn....haha

November 13, 2010 at 6:01 PM

btul.aku pun x dgr sgt listening

November 13, 2010 at 8:22 PM

oitttt! jangan nak mengada eyyy baca post2 lama orang. hahah malu doee.... stop it! haha


oo..amek muet ke tadi... anna dulu band 3 je kot. sape dapat band 4 tu kira salute arh.. :)

November 13, 2010 at 8:29 PM

oo...kt uitm merbok gk ek??
adik pun kat ctu...
tp rini dia amek MUET kat asma..coz dkt ngn uma..

November 13, 2010 at 9:26 PM

aku lagi 3 markah nak masuk B4 dulu..sedih..huhu..
asal tajuk karangan tu mcm common je..dulu2 cam same.. haha
moga dapat result best r nnti..

Anonymous
November 13, 2010 at 10:47 PM

huhuh..
insyALLAH makbul!

November 13, 2010 at 11:41 PM

Rara Farah : tu la pasal....listening susah gilak

November 13, 2010 at 11:42 PM

Anna Boleyn : i wont stp...=PPPPPP

nak dapat 3 pon tgh mati gak r..huhuhu

November 13, 2010 at 11:42 PM

mier@merr : adik kos apa?

November 13, 2010 at 11:43 PM

Mohamad Izwan : tu la pasal yajuk dia stailo gak r..tq bro

November 13, 2010 at 11:43 PM

Lelaki Ini : tq umaq=)

November 13, 2010 at 11:44 PM

Lelaki Ini : tq umaq=)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)