Home » , , , , , , » Musim Excident...Anda Perlu Berhati Hati dan Beringat!!

Musim Excident...Anda Perlu Berhati Hati dan Beringat!!

Written By Hafiz Rahman on Monday, October 18, 2010 | 6:41 PM

kalau anda semua perasan...kalau sesuatu benda tu jadi...mesti lepas tu akan ada berturut jadi dalam kawasan or orang terdekat dengan kita....kalau ada ja bas ekspress eksiden...lepas tu mesti akan ada lagi....kalau ada tanah runtuh...mesti ada turutan kat tempat lain


tapi sekarang ni...bulan 10...rasa macam musim orang excident ja...baru beberapa hari lepas...kawan aku meninggal dunia....eksiden....al Fatihah untuk arwah Syamil ...semalam kawan aku ...excident jugak...n baru kejap tadi aku terbaca....kawan kepada intannurulfateha ❤ intanurulfateha.com ❤ ...jugak budak UiTM Merbok...satu kampus dengan aku...excident...katanya  ada dekat ICU Hospital Sungai Petani. Dia pendarahan otak, kaki patah, patah tulang rusuk. Dia masih koma....ya Allah....moga2 dia kan selamat n xdak pa2 yang buruk terjdi...insyaAllah...kita sama2 doakan kawan intan cepat2 sembuh


sama2 kita doakan Izzati Inspektor Chenohen  cepat sembuh ....terkejut jugak dengar pasal excident tu....sebab aku xdpt apa2 berita pon pasal budak UiTM excident...dah la study week...brapa hari lagi je nak exam...kesian izzati..apepon....kita sama2 doakan kesihatan dia nanti...Aminnnn




p/s :kepada sesiapa yang bawak kenderaan (terutamanya motor) beringat lah masa bawak tu..jangan ikutkan hati nak bawak laju....ingt risiko yang boleh datang.....


Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

4 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)