Home » , , , » Berblog Tentang Orang Lebih Menguntungkan Daripada Berblog Pasal Diri Sendiri

Berblog Tentang Orang Lebih Menguntungkan Daripada Berblog Pasal Diri Sendiri

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, October 18, 2010 | 11:58 PM

salam....tau kenapa aku cakap macam tu???sebab memang terbkti hari nie....actually hari ni aku ada buat entry pasal  ....

Tahniah!!edsyahir Photography Masuk Sinar Harian



kalau dah namanya popular...at least kita pon boleh tumpang kepopularitian...buktinya trafik naik mendadak selepas ed link kan post aku kat blog dia...yela...kawan2 dia mesti excited nak baca pasal tu kn???so trafik masuk tak putus2 untuk tempoh masa 2jam selepas ed post kat blog beliau.....


aku terkejut jugak tadi...ingt counter gilak ka hapa...asyik 15 orang ke atas je online dalam masa 2jam tu...yela..bagi blog macam aku memang la plik...tapi tak pelik n biasa untuk blogger2 otai yang kalau aku nak sebut ramai jugak la...so korang faham2 la sape yang otai tu k..bila chek balik mmg trafik source dari facebook edphotography...so tq bebanyak ed...
tengok nie...
so betul la kan aku cakap??berblog mengenai orang lain lebih menguntungkan dari anda bercerita pasal diri anda ja...makan nak cita...tidor nak cita....naik keta pon cita...=))0upsssss ada yang terasa kahh???hihi....


out~~

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

October 19, 2010 at 12:10 PM

wah best2... menarik tuh.. :-)

October 19, 2010 at 12:17 PM

Zikri Husaini =)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)