Home » , , » Entry Tak Berpaedah...Jangan Baca

Entry Tak Berpaedah...Jangan Baca

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, October 20, 2010 | 2:22 AM

entry nie adalah entry merapu...so kalau anda tak de masa jangan baca...entry nie tak berpaedah pon./..


aku nak lepas geram je nie..bengang giler dgn hp yang bangang nie...eee nape tah...aku rasa sangat2 bengang malam nie...rasa cam nak tumbuk orang pon ada...ada sapa2 nak kena tumbuk tak'???grrr~~


hp nie gila...sony ericsson memang gila..tapi memang padan la dgn hp aku yang dah tua nak mampos nie...dah nyanyuk dah....gila betul...benda yang paling aku nak buat,dia xmau bagi aku buat...tau ape???jap nak cita...hp aku boleh kol orang...orang boleh kol aku...orang boleh mesej aku...mms pon boleh...mesej masuk ok je...tapi yang bangang n membuatkan aku bengang ialah...hp aku xboleh antar mesej....shessshhhhh betul la...wat the fishhh....


dah r tadi tgh sembang something dengan member aku...benda penting...then dia tgk aku xreply mesej....dia pon wish selamat malam je la...geramnya tak boleh nak bagitau dia....3kali jugak la hp aku melayang di angkasa raya pastu jatuh semula kebumi...ingatkan nak suruh je hp nie menyelam kedalam longkang or parit tepi UiTM nie...adoiii


nak beli hp baru...duit pon bukan ada....tgh habes sengkek nie..makan pon tak cukup...setakat nak makan meggi cukup...semua nie bala...ada la tu benda2 tak kena yang aku buat ((ape r???tgh pikir)).......


masa tengah taip nie...ada satu lagi makhluk Tuhan yang tak puas hati kat aku...si nyamuk nie ....asyik nak gigit kaki aku je..taw la manis pon...jangan r jeles.....adoiiii


dah r...aku malas nak merapu...nasib korang la sapa2 yang baca entry nie...memang tak de paedah pon...dah cakap awal...jangan baca kalau tak ada masa...aku nak lepas geram je sbb tak de sape yg volunteer nak kena penyepak dan penumbuk..


\sekian....out~~ 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)