Home » , , , , » Akhirnya....Puas!!!Tapi Penat Laa Syg!!

Akhirnya....Puas!!!Tapi Penat Laa Syg!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, October 18, 2010 | 4:53 AM



penat ape ye syg???akhirnya segala penat lelah membuahkan hasil...hasil yang memuaskan batin dan zahir...hahaha..ngade...ok tajuk tu xde kna mngana dgn puas yg korang tgh pk dlm kpala otak skrang k...otak tu kuning je memanjang,..hahhaaha


actually aku baru je bertungkus lumus selama beberapa jam pada waktu malam nie untuk tukar template blog aku...ye la ..walaupon aku ada cakap yang blog aku nie cuma sekadar sambilan je...tapi aku sayang blog nie siot..


akhirnya aku sgt berpuas hati dgn rupa baru blog aku nie....kebiru-biruan ...tapi bukan 'blue'...haissyyyy,...biru tu kan menenangkan....so aku pilih biru....template sebelum nie pon aku guna biru jugak...everything going fine aku rasa....cuma bahagian post tu je.....word dia agak kelabu...aku dah puas cari tapi xjumpa2 jugak...xpe la...esok aku sambung cari lagi kat mna nak kna edit tu...dia main nyorok2 pulak ....nak manja2..


..wateva it is...anda dipersilakan untuk mengutuk dan mengomen dan mencerca dan memuji rupa baru nie  ((jangan la mencerca))hahaha....ok tidor dulu..penat mata aku ngadap lappy lama2....g.nyte semua...ehh silap dah pagi...g.morning!!!~~






p/s ::gambar tu xde kna mngena apa2 k...tapi aku heran gak....gila hapa tido 1000 orang pon xpuas..nafsu gajah ke hape???adoyaiiii...wateva~~

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

October 18, 2010 at 5:28 AM

:c:

October 18, 2010 at 6:58 AM

rupanya post comment terselit tepi smiley hehe.. comel layout ni

October 18, 2010 at 10:17 AM

ardini>>tq...awak pon comel...=)

October 18, 2010 at 10:54 AM

awek gila seks

October 18, 2010 at 10:58 AM

MR. MIND >>hahahhahahahaaaa

October 22, 2010 at 3:35 PM

cun tetap cun
tapi penat je shara crik post comment
tersorok
cisss

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)