Home » , , » Proses Menukar Template Sedang Dijalankan!!come back soon

Proses Menukar Template Sedang Dijalankan!!come back soon

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, October 17, 2010 | 3:22 PM







kalau anda perasan...blog aku dah makin serabut...tak terurus ...semak samun je...mggu lepas ok...elok je...tapi apa bala ntah...tetiba semua widget aku hilang macam tu je....banner iklan kawan2 pon smua hilang ...cari puna cari tapi tetap tak jumpa...so aku dah fedup....tiba masanya untuk berubah ke mood yang baru...


insyaAllah proses menukar template akan sedikit mengambil masa kerana sekarang ni paham2 la musim final exam...so kna tumpu banyak benda....yang ni samping sampingan je...ada masa aku belek ...xde masa bersawang la jawabnya...huhu...


kepada sesiapa yang ada letakkan banner disini aritu...plizzz comment di entry nie...aku akan leta semula...dah lupa dah wei sape yang letak iklan..ahahha...biasa la ...dah tua2 nie cepat lupa....


kepada yang nak exam....gud lux aku ucapkan kepada anda semua...semog aterus sukses dan  terus berusahah untuk berjaya dalam hidup anda ....sekian ...out~~ã


Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)