Home » , » Everybody Around is Annoying

Everybody Around is Annoying

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, August 08, 2010 | 9:12 AM

rasanya dah lama aku xupdate blog nie....tak tahu la kenapa tetiba mood berblogging hilang entah kemana....rasanya...mungkin sebab masalah masalah yang ta dapat dielakkan yang menimpa hidup aku...seminggu dua nie macam2 benda yang jadi....semua orang disekeliling aku dah mula tnjuk perangai tak elok...annoying ...


kepada blogger2 yang sudi jugak singgah sini...aku ucapkan beribu2 juta terimamkasih sebab sudi lagi menghidupkan blog nie....n sudi meninggalkan komen dan pesanan di shoutbox...tanpa anda siapalah saya=)


ok then...got to go....nnt aku update lain....got some work to do ...=)stay tuned

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)