Home » , , , » Aku Dah Tak Mau Blogging

Aku Dah Tak Mau Blogging

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, August 03, 2010 | 12:44 AM

dua tiga hari nie...aku dah jarang update blog...bukan sebab apa...sebab aku dah tak ada idea sebab macam2 problem dalam kepala nie...bayk kerja tertangguh...everyone around me starting to be annoying...tah pa2...


semuanya memeningkan kepala aku...really need rest ....kan bes kalau time2 macam nie dapat bercuti kat pulau2 yangh indah....tenangkan perasaan...biar semua masalah tu kluar jauh2....


rasa cam dah tak mau blogging je...blog dah mula bersawang....tengok dah borink..adakah dah tiba masanya aku tukar layout??or terus berhenti dari sunia blogging...macam Cik Epal yang dah menghilangkan diri dan menyepi dari dunia blogging....ermmm ntah la...masa ja menentukan semuanya


harap2 minngu nie aku dapat selesaikan apa yang belum selesai....Tuhan...bantulah hambamu...jumpa lagi!!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)