Home » , , » BLOGGER ""OTAI"" TUE NAIK ANGIN!!

BLOGGER ""OTAI"" TUE NAIK ANGIN!!

Written By Hafiz Rahman on Tuesday, August 10, 2010 | 9:23 AM



entry ini tidak bermaksud untuk memerli atau memperkecilkan sesiapa...cuma meluahkan ketidakpuasan hati...


ini mengenai seorang atau segelintir blogger2 besar ""kot"" yang melatah aka naik angin xtentu pasal apabila ditegur oleh blogger lain samada blogger lama ataw blogger baru...tak semua yang kita buat tue betul...so klw ada yg menegur bererti ada yang prihatin dengan kita dan ambil tahu pasal kita...


ok taw x kenapa aku cakap macam tue...ada la kes...sorang blogger baru nie buat entry panas untuk menegur seorang blogger otai tanpa menyebut namanya dalam entry tue...then bila check balik...blogger otai tue pown ttba je buat post yg klw diukur tahap kemarahan dan ketidakpuasan hati dalam entry ""otai"" tue agak tggi...nmpk sgt dia marah dengn blogger baru yang mnegur dia tue....padahal dalam entry blogger baru tue...xde sekali pown dia sebut nma ""berlagak otai"" tue...camne tah...nie la orang cakap siape mkn petai dia la yang berbau busuk...klw pon nk membetulkan keadaan or nk buat penerangan jangan la membabi buta sembur ...kesian blogger baru tue...dia cuma menegur kesalahan kita...terima je la...xde pown dia maki2 ko


satu sifat yang perlu dibuang oleh anda jika anda semua ingin seorang blogger yang digemari.....be friendly with others...xkira la musuh or kawan..layan dengan baik....xpayah nak memaki hamun...musuh pown kalaw kita buat baik dengan dia..lama2 percaya la lembut jgk hati dia nnt...contohnya MelRomeo...klw ade anonymous yang kutuk2 dia...rilex je dia reply gelak2 tapi pedas..xpayah nk naik hangin tetiba..sedangkan batu yang keras tue pown boleh dihakis air yang lembut...nie kn pulak hati manusia yang lembik tue..


berbalik kepada topik asal kita...aku xtaw la blogger otai tu pernh or x datang kat blog aku tapi aku pasti klw dia baca entry nie mesti dia terasa n xtaw la sma ada dia akan buat entry selanjutnya untuk membalas dendam pada entry aku yg menyokong blogger baru yang menegur dia tue..wahhhh semakin panass...


entry nie tidak bermaksud untuk mencari gaduh or mengeruhkan segala kekeruhan yang dah ada...cuma sebagai peringatan kepada kita semua sebagai komuniti blogger Malaysia yang perlu menyokong satu sama lain...diharap post merapu dari aku kali nie setidak2nya membuka mata segelintir orang yang perlu membuka mata mereka!!!tettttt....sapa2 la yang terasa...dia makan cili...dia la terasa pedas...bye..


.......p/s : jangan lupa tggalkan komen menyokong ataw mengutuk anda di bawah=)semua komen2 anda akan dibalas

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)