Home » » ESQ165 : Program Terbaik Untuk Anda

ESQ165 : Program Terbaik Untuk Anda

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, August 23, 2010 | 6:45 AM



Assalamualaikum semua...actually aku baru ja balik semalam...sampai kolej dah pukul 11lbh...sampai terus tidor...tak sempat update blog yang dah ditinggalkan 2hari...


Sabtu dan Ahad...aku terlibat dengan program ESQ Training Malaysia | ESQ Leadership Center Sdn. Bhd...satu program yang sangat popular...tapi ramai xtahu....xtahu sbb apa ramai xtahu...rugi anda xtahu ....kalau yang masih belum tahu...tahu2kan lah diri anda....sebab pa???sebabnya...bagi aku...after attend program nie...aku rasa program nie adalah yang terbaik pernah aku attend sepanjang 20 tahun aku hidup nie....


pengalaman kat sana sangt2 la baik...sampai tak boleh nak diceritakan ...hari nie aku tak sempat buat review lagi...mybe next entry...apa2pon...tabik spring kepada organiser program ESQ 165 ...anda adalah terbaik diantara yang terbaik...kalau rakan2 blogger semua ada peluanhg...do attend this program...u will never regret it...dijamin!!


P/S : aku akan buat review tentang ESQ lepas nie ...untuk kongsi kepada semua rakan blo0gger dan buang perception buruk pada program ini...sekian =)

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)