Home » , , , » TWITTER ::PENENTUAN ANDA MODEN ATAU MUNDUR

TWITTER ::PENENTUAN ANDA MODEN ATAU MUNDUR

Written By Hafiz Rahman on Friday, July 09, 2010 | 11:41 PM

other than  Facebook yang menjadi kegillan ramai umat manusia skarang..

Twitter 

pon hebat jugak...hebat ke...aku xtaw pulak..haha



tapi kn..aku xde lagi akaun twitter nie...bess sgt ke twitter wehhh...fb pown xlarat nk melayan dah...nk menambah lagi satu...tapi aku dgr...titter sgt baik untuk pertumbuhan visitor kepada blogger2...betul ke?dgr je la n sumbernya dah lupa dah dari mna datang...


klw ada sesapa yg nk bg pandangan or idea ...sama ada aku perlu ataw x ada akaun nie...((eleh...cm kna bayar je))....yela nak tanya pendapat je nie....((benda senang pown nak tanya kan?))--->>


persoaannya perlu ka aku ada akaun  

Twitter

??mundur sgt n ketinggalan zaman ke kalaw aku xde satu n sape yang ade tue memang moden ke sbb amik taw perkembangan semasa..haha .. n kenapa perlu ada r??sapa2 yg expert tlg ek?


p/s :: tajuk xde kna mngena kan??=))





Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)