Home » , , » TiPS ::BUAT ENTRY SEMASA TIADA IDEA??possible here!!

TiPS ::BUAT ENTRY SEMASA TIADA IDEA??possible here!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, July 10, 2010 | 11:48 PM

anda ketandusan idea untuk berblogging??baca entry dibawah...
MARI BELAJAR BAHASA UTARA ::PENGENALAN & JEMPUTAN

ok ...hari nie aku nk perkenalkan satu segmen terbaru...MARI BELAJAR BAHASA UTARA...ini adalah entry pengenalan..so xde lagi bahasa utara untuk dipelajari...

tah pape kn??ok fine kalau ada orang yang kutuk2 aku buat benda nie...lantak la blog aku..haha...at least aku ada idea sendiri n xcilok idea orang lain...upsss..apa ttba feeling nie...back to what we are story mory now...aku nk buat segmen nie sebab aku dah ketandusan idea untuk berbloging n menulis ..yeke??rasa2nya la...n at the same time...disebabkan aku adalah orang utara aka orang Kedah tercinta...so why not??apa slahnya aku berkongsi bahasa ibunda aku kepada semua blogger2 di negeri2 lain...sharing is caring n loving kn???bak kata blogger ini dan ini..

so aku akan berikan bahasa utara or kedah yang kadang2 orang Kedah sendiri pown xpenah dgr...so that nnt kalau ada filem or movie yang gunakan loghat utara...sekurang2nya anda akan faham apa yang dikatakan...contohnya macam filem V3 or Nana Tanjung yang kadang2 orang negeri lain xfaham pown makna perkataan yang disebutkan...

ok taw x nape aku bagi tajuk kali nie MARI BELAJAR BAHASA UTARA ::PENGENALAN & JEMPUTAN??..actually..aku nk blajar jugak bahasa negeri lain..macam pantai timur iaitu Kelantan n Terengganu...then Nogori...pastu Johor yang banyak gna ekkk...=P..orang Johor jgn mara r...pastue nk blajar bahasa Sabah n Sarawak....so kepada blogger2 yang tinggal di negeri2 di Malaysia, boleh berkongsi loghat anda kepada blogger lain...sekurang2nya kalaw xde idea,boleh buat entry pasal mngajar bahasa nie=))...pahala tue....xkan xmaw?

so saya dengan ini menjemput blogger2 lain untuk turut sama serta menjayakan benda nie=))mybe boleh guna tajuk MARI BELAJAR BAHASA SELATAN,PANTAI TIMUR,NEGERI or wuteva la yang disukai!!hehe

thats all...bye

p/s ::saje2 nk kongsi untuk mereka yang ketandusan idea nk buat entry ..kalau xsuka xpayah ikut..xkisah langsung!!=P

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)