Home » » EDISI JEJAK FRESH BLOG :: RedBoy Blogger

EDISI JEJAK FRESH BLOG :: RedBoy Blogger

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, July 21, 2010 | 10:25 PM





rasanya dah lama aku xbuat jejak menjejak rakan2 blogger yang bru nie....maaf sbb xcmpt..ok hari nie aku nak menjejak blog rakan aku yang selalu komen entry2 aku...thanx bro....blogger tersebut adalah 


RedBoy Blogger ©


nama blog ala2 REDMUMMY=)...

 blog yang sangat menarik dengan warna yang menarik dan segala2nya tersusun rapi=

sebenarnya aku segan untuk buat review blog dia sbb aku rasa dia seorang blogger popular yang lebioh popular dari aku...ehh popular ke aku???perasannnnn!!!




tapi xpe la...disebabkan beliau request suruh aku buat so aku buat jgk...

****sangat tertarik dengan blog dia sbb cepat load...mybe sbb semua widget dihidekan n bila klik baru keluar....so xnampak semak sangat....sesuatu yang boleh diambil sebagai idea untuk blog anda yang lain....((nnt ajar ek cmne nak buat tue))haha

RedBoy merupakan seorang blogger yang sangat rajin berblogwalking dan komen di entry2 sahabat bogger yang lain...thats why entry2 dia pown banyak komen..berpuluh dan beratus...syabas beteee!!

kepada anda ...jom kita ramai2 sergah/terjah/serang/lepak di blog RedBoy


kepada anda yang nak blog anda turut dijejak....boleh tinggalkan link di sini

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)