Home » , , , , , » EDISI JEJAK FRESH BLOG-->>khas untuk blogger newbie

EDISI JEJAK FRESH BLOG-->>khas untuk blogger newbie

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, July 12, 2010 | 12:51 PM

rasanya dah lama aku xbuat segmen nie...last buat pown dalam entry 

dalam bulan 5 macam tue aku buat entry tue.......firstly aku nk memohon maaf kepada rkan2 yang tggalkan komen n minta blog mereka turut di jejak oleh aku...the problem is...komen2 dalam  entry tersebut kesemuanya telah hilang n cannot be recovered...damn freaking sad bout that!!=((...minta maaf...so kepada sesapa ,blogger yang fresh2..yang baru nk berkenal-kenalan dengan dunia blogging...boleh tinggalkan link anda disini supaya senang untuk aku buat Review tentang blog anda....

mybe blog aku pown xramai visitor yang datang...blog hampeh cam nie mane ade orang nak datang kan..tapi xpe...aku sekadar nak membantu rakan2 yang baru...sebaba ape.???sebabnya...blogger2 baru akan lebih rasa dihargai kalaw ada rakan2 blogger lain yang buat review atau masukkan link mereka dalam entry...situasi nie akan jadi lebih best kalaw blogger2 otai or yang dah popular...masukkan link blog newbie untuk bantu menambah jumlah visitor ke dalam blog yang baru tersebut....

the last thing is...kepada sesape yang nk aku review blog dia...boleh tggalkan link di sini...tetapi dengan satu syarat....kalaw setakat datang sekali pastue tggal link n xdatang dah...aku xakan buat review...so follow up denagn blog ini dan tinggalkan komen2 bernas anda supaya senang aku nk kenal =))))))....

stay tuned for more info n tips from 

HaFizRahMaN.com



Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Anonymous
November 28, 2010 at 10:36 PM

Sorry for off topic, but 2012 is close, is this really matter?

Anonymous
January 14, 2011 at 7:38 AM

thanks for post.This article translate for me, my friend Marko
greetings from Camp from Thailand

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)