Home » » CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

Written By Hafiz Rahman on Friday, April 30, 2010 | 12:49 PM



apa ada dengan RM 100????bagi orang kaya mungkin seratus xde nilainya ....100 rggit boleh senang2 je dapat...dari seratus macam2 boleh beli...



persoalannya aku....apa yang aku nak buat dengan RM 100 seperti apa yg  LELAKI INI  persoalkan untuk contest terbaru beliau kali nie....seorang blogger yg sgt pemurah dengan bagi hadiah yg sgt menarik....ini adalah contest pertama yang aku join semenjak aku mula berblogging dah dekat 8bulan cam tue...
.
.
.
berbalik kepada topik asal
Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100

klw ditanya kepada orang yg suka shopping,dalam kepala dia mct dah pk macam2 walawpon blum menang....tapi bagi aku...aku ada agenda aku sendiri...
.
.
.

hari nie...hari last untuk tarikh tutup contest nie...hari yg sama duit poket aku hanya tggal 5 rggit...yaa....5 rggit...terima kasih sbb aku terjumpa contest nie ...xmenang pn xpe....cuma mencuba nasib....ok..5ringgit???cukup ke untuk makan???xtaw la....sbnrnya bukan aku xleh mnx dengan mak ayah...mak yah dah cakap...klw xde duit mnx je...mak mmg xsuka tgk anak2 dia xcukup mkn...klw dia taw nie mct dia marah sbb xmnx ..tapi sbnrnya aku segan nk mnx dengn mak..bulan nie aku dah mnx byk sgt duit...slalu mnx sbb mcm2 kna beli...kesian tgk mak ayah keja kuat2 untuk kami adik beradik belajar...kakak dekat kL nk smbg chambering guna byk duit jgk..dah jadi peguam nnt jgn lupa mak ayah ...mak xkisah klw gaji dia tggal ckit...tapi untuk anak,keselesaan yang penting...so aku sbgi anak,yg sygkan mak aku,sama mcm orang lain,sama macam orang yg buat contest nie...semua orang syg mak kn???
.
.
.
so aku dah tekad xmaw mnx duit sampi mggu depan...pndai2 la aku nk hidup..mak ayah pnh cita...dulu kecik2 ...sgt2 sush...aku pn nk rasa kesusahan tue.....so,klw aku dapat RM 100 nie...aku boleh rngankan beban mak ayah...Selamat Hari Ibu Mak....apit syg sgt dekat mak!!!mak adalah ibu yang terbaik di dunia..apit sggup buat apa ja untuk mak asalkan mak selesa...apit sggup xmakan xminum......
.
.
Itu yang Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100...andai saya diberi dan itu adlah rezeki yg Tuhan bagi



nk join klik SINI
**TARIKH TUTUP :30 APRIL 2010... (hari nie la...cepat2)

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)