Home » , , » Siti Sarah Dan Ammar Alfian Bercium? Gigit Saja Katanya

Siti Sarah Dan Ammar Alfian Bercium? Gigit Saja Katanya

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, October 04, 2012 | 8:33 PM

image

Berhubung gosip yang kini berlegar mengenai dua pelakon remaja dan pasangan kekasih , Siti Sarah dan Amar Alfian  yang “kantoi bercim”, ini kata Siti Sarah  :-

Ketika diajukan persoalan tersebut, Puteri Sarah lantas memberitahu;

“Saya baru terbaca di laman Twitter tentang hal ini. Kalau nak tahu, saya bukannya mencium pipi Amar tetapi menggigitnya ketika majlis sedang berlangsung. Ketika itu dia mengusik saya, dan terus saya mengigigtnya. Kerana saya menggunakan gincu merah, itu yang ada kesan.

“Masa kejadian itu, di belakang saya ada beberapa orang. Saya tidak pasti sama ada mereka perasan atau pun tidak. Bayangkan jika ketika itu Amar datang seorang diri dengan penampilan sedemikian, pasti lain lagi ceritanya.

“Tambahan pula, mustahil untuk kami lakukan sedemikian rupa di luar sebelum hadir ke majlis. Dan benda yang terjadi itu di tempat khalayak, saya tidak tahu apa lagi yang mahu dicerita fasal kami.” – Media Hiburan

p/s : hmm entah la sekarang ni artis artis dah tak malu nak mengaku benda benda macam ni. Sekarang cium cium, gigit gigit, nanti nanti lompat2 atas katil pun dah tak kisah bagitahu orang.

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)