Home » , » Pilihan Temuduga SPA Pada Waktu Malam Atau Hujung Minggu

Pilihan Temuduga SPA Pada Waktu Malam Atau Hujung Minggu

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, June 07, 2012 | 9:23 AM


http://www.mot.gov.my/Resources/RelatedLink/BPSM-SPA.png

Calon calon yang dipanggil untuk temuduga Suruhanjaya Perkhidmatan Awam kini boleh memilih untuk menghadiri temuduga pada waktu malam selepas waktu bekerja bagi. Calon calon boleh membuat pilihan sama ada ingin ditemuduga pada waku malam atau hujung minggu. Sila baca siaran akhbar dibawah untuk makluman lanjut. 



**************************************

PUTRAJAYA – Semua calon bagi mengisi kekosongan jawatan dalam perkhidmatan awam akan diberi pilihan untuk menjalani sesi temu duga sama ada pada waktu malam atau pada hujung minggu dalam masa terdekat.

Pengerusi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA), Tan Sri Mahmood Adam (gambar kecil) berkata, pendekatan baharu tersebut antara penambahbaikan yang dilakukan oleh pihaknya sejajar dengan slogan Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan. 

Beliau bagaimanapun berkata, calon yang mahu berbuat demikian perlu memaklumkan kepada SPA selepas menerima surat tawaran menghadiri temu duga.

“Ia bertujuan memberi kemudahan kepada calon memilih waktu temu duga mengikut kesesuaian mereka kerana ada antara calon mengalami kesukaran untuk ditemu duga pada waktu pejabat,’’ katanya pada majlis pertemuan dengan media di sini semalam.


sumber :KOSMO

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

June 7, 2012 at 12:58 PM

jgn lah yg penemudaga tu out of mood di malam hari..

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)