Home » , » Gambar Anak Lelaki Tomok & Ayu - Kini Bergelar Ayah

Gambar Anak Lelaki Tomok & Ayu - Kini Bergelar Ayah

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, May 29, 2012 | 9:21 PM

Akhirnya penantian jejaka berusia 27 tahun, Shah Indrawan Ismail atau Tomok untuk bergelar ayah tercapai. Selepas menempuh detik indah sewaktu diijabkabulkan sebagai suami isteri dengan Rahayu Abas pada 1 Julai lalu, kini tiba saatnya untuk menerima kehadiran ‘orang baru’ dalam keluarga mereka.


“Tiada apa yang boleh menggambarkan perasaan saya pada saat ini. Apatah lagi buat pertama kali menjadi seorang ayah, saya sangat teruja dan tidak sabar-sabar untuk merasai pengalaman ini. Sedar tidak sedar, rupanya saya akan beralih ke fasa baru iaitu berkeluarga dan menimang anak.

tomok-hospital-500x500
“Bagaimanapun, perasaan gementar itu memang tidak dinafikan tetap ada memikirkan selepas ini tanggungjawab saya akan menjadi lebih berat. Setakat ini, saya dan isteri sudah ada beberapa nama untuk anak kami nanti namun belum memilih yang paling sesuai lagi." jelasnya gembira.

Anak lelaki Tomok

anak-tomok-isma-500x500

 

anak-tomok-01-550x550

Anak sulung Tomok telah selamat lahir pada 29 Mei 2012 pada pukul 6.03petang. Tomok dan isteri menerima bayi lelaki yang lahir seberat 3.33kg.
“Kiranya, bulan Mei adalah bulan yang paling bermakna untuk saya kerana bukan sahaja menerima kelahiran  anak pada bulan ini, malah filem sulung lakonan saya Mantera juga turut ditayangkan. Inilah antara hadiah hari lahir paling ditunggu-tunggu,” ujarnya.

**Tahniah kepada Tomok. Tak sangka dah jadi seorang ayah . Masih ingat lagi beliau bersama kumpulan New Boyz dulu. Nampak budak budak je. Zaman dulu dulu memang fenomena New Boyz ni sampaikan trend rambut belah tengah jadi ikutan. Dan aku yakin, bagi yang berusia 20 an sekarang ni, satu masa dulu mesti favorite kan lagu Sejarah Mungkin Berulang? Ok kita flashback sikit ye lagunya .hehe

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

May 30, 2012 at 12:02 AM

Comelnya.....

Jom ke entry saya...
http://dihujungpen.blogspot.com/2012/05/bilik-komputer-yang-besepah.html

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)