Home » , , , » Video Parody Panglima Mysapce Jadi Isu Pulak? Kyopropaganda Beri Penjelasan

Video Parody Panglima Mysapce Jadi Isu Pulak? Kyopropaganda Beri Penjelasan

Written By Hafiz Rahman on Wednesday, December 21, 2011 | 5:00 PM

tengah hangat dengan cerita abang ludah , datang pulak satu video lawak yang buat aku gelak guling guling masa mula  mula tengok. Video yang “seakan akan” tapi tak sama bertajuk Panglima Nak Ludah Muka Buku tu dibuat sekadar untuk hiburan dan hanya video parody . Jadi kenapa pulak menjadi isu . Ada dikalangan blogger yang mempertikaikan motif video tu dibuat whether nak berjenaka atau untuk menyokong pihak disana . Ada yang kata video tersebut sebagai tindak balas video ludah yang dibuat oleh Pemuda UMNO Petaling Jaya Utara (boleh rujuk di entry Video: Pemuda UMNO Nak Ludah Mahasiswa Turun Bendera Najib Di Putrajaya) . Video penjelasan tentang video tersebut pula dalam entry Video yang dipertikaikan tu pulak :

 

Kenapa la pulak nak menjadi isu benda benda macam macam ni? Aku tak rasa ada salah untuk buat macam ni. Kalau benda benda macam ni dah dianggap sebagai “menyokong” pihak tak sepatunya, susah la. kena sokong “pihak” yang itu je la sepanjang masa. Duduk jadi skema. Dan Kyopropaganda telah menjawab segala tohmahan dan cacian yang mereka dapat dalam video ni .

 

kami dgn tawaduk dan kasih sygnya ingin menjelaskan kembali kepelikan dimana sesetengah laman web dan blog yang memperlihatkan seakan kami berpihak kepada mana mana parti politik.
Parody ini dibuat berdasarkan cadangan org ramai dan kami tidak berniat hendak mengejek atau menghina mana mana individu.

 

So dah dijelaskan dengan terang lagi bersuluh, tak payah nak dijadikan isu besar sangat. Semua nak buat isu. Itu yang Malaysia tak pernah aman tu. Asyik nak cari gaduh je. Dah bosan hidup dah kot tak tahu nak buat apa, cari pasal dengan orang.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)