Home » , , , » Serius Bodoh: Gambar Perkahwinan Ariff Alfian Rosli Dengan Gay

Serius Bodoh: Gambar Perkahwinan Ariff Alfian Rosli Dengan Gay

Written By Hafiz Rahman on Saturday, December 17, 2011 | 4:13 AM

Sedihh aku baca cerita budak ni. Belajar pandai pandai dan akhirnya rosak jadi tak tentu haluan. Sama kes macam Sofiah Yusuf. Tapi Sofiah tu masih normal sebab dia mau jugak dengan lelaki. Ini sorang manusia ni, walaupun dah laki, nak kawin dengan lelaki. Lebih memalukan bila perkahwinan ni, dia pakai baju melayu siap ada tengkolok lagi. MOTIF??? Memalukan agama Islam dan Malaysia.


Dublin, 15 Dis : Bekas pelajar perubatan University College Dublin (UCD),

Ariff Alfian Rosli, 28, yang dilaporkan hilang oleh keluarganya

kelmarin berada dalam keadaan selamat di Dublin, Ireland.

Duta Malaysia ke Ireland, Datuk Ramli Naam yang mengesahkan

perkara itu berkata, pihaknya maklum tentang kehadiran Ariff Alfian

di negara itu sejak beliau masih dalam pengajian di UCD lagi.

Bagaimanapun, katanya, pihak kedutaan dan Wisma Putra

tidak boleh mendedahkan maklumat terperinci bekas pelajar

tajaan Petronas itu kerana menghormati Akta Data Perlindungan

Peribadi Dublin.

”Kerana itu juga Ibu Pejabat Imigresen Republik Ireland tidak

boleh memberi maklumat berkaitan Ariff Alfian kepada ibu bapanya,

ini kerana kita terikat dengan akta tersebut dan bukan seperti yang

dilaporkan oleh ibu bapanya semalam.

”Status Ariff Alfian di sini sah termasuk dari segi visa dan

segala dokumennya juga sah. Semua sah, tiada

kesalahan. Justeru, beliau dibenarkan untuk menetap di sini.

“Namun, kita sebagai pihak yang terdekat dengan

Ariff Alfian akan berusaha mendapatkan beliau

supaya menghubungi keluarganya di Malaysia,” katanya.

Wisma Putra ambil langkah sewajarnya

Sementara itu, Bahagian Konsular dan Bahagian

Eropah Wisma Putra ketika dihubungi menjelaskan

pihaknya telah mengambil langkah sewajarnya untuk

mengesan pelajar terbabit selepas menerima laporan

kehilangan pada 2009.

“Kami telah mengambil langkah sewajarnya untuk mengesan

pelajar tersebut dan telah dimaklumkan pelajar itu mempunyai

rekod yang sah untuk memasuki Ireland.

“Namun, percubaan untuk menghubungi beliau gagal kerana dia

tidak mahu berjumpa pihak kedutaan mahupun keluarganya,” kata

sumber tersebut.



Aduhhh ape ke Bodoh dan bangang la dia ni. Siap ada sarung sarung cincin lagi, boleh pulak cium mulut. Astaghfirullahalazim. Mintakdijauhkan dari benda benda macam tu .Eeeee geli tengkuk aku tengok gambar gambar ni.

semua gambar dalam entry ini adalah ihsan dari Blog NURULAIN (klik untuk maklumat lanjut)

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

9 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (174) ARTIS (114) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (68) INFO (64) Video (64) BERITA SUKAN (61) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (34) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (25) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)