Home » » Penyokong Negeri Sembilan Bakar Bendera Terengganu Satu FITNAH???

Penyokong Negeri Sembilan Bakar Bendera Terengganu Satu FITNAH???

Written By Hafiz Rahman on Monday, October 31, 2011 | 7:26 PM

Kesinambungan daripada tragedi yang dikatakan penyokong Negeri Sembilan membakar bendera Terengganu, boleh rujuk dalam entry ini

 

 

tup tup hari ni keluar pulak cerita dari salah seorang penyokong NS yang mengatakan cerita ini tidak benar sama sekali dan tiada sebarang kes bakar bendera berlaku. Gambar ini juga dikatakan bukan mangsa yang dipukul tersebut. Habis kenapa terbaring macam ni baju tak pakai?

 

image

Berikut adalah petikan yang diambil dari laman Ilustrasiaku tentang komen salah seorang penyokong NS tersebut .

 

-info-selepas tamat perlawan saya telah keluar dari kawasan tempat duduk dan melihat sekumpulan pasukan kompang/gendang n9 meraikan kemenangan berhampiran gate tiket.

tiba2 segerombolan penyokong terengganu lalu berhampiran tempat penyokong negeri sembilan yang sedang meraikan kemenangan..senang crite…tup2 diorang ni bertembung saya pun lari ke belakang nak selamatkan diri..nampak dari jauh kecoh2 polis pun datang redakan keadaan.saya dan kawan2 beranikan diri mara ke depan bila polis dah asingkan penyokong terengganu ke luar stadium..

saya pun nampak orang diatas terbaring dan dikelilingi penyokong negeri sembilan yang cuba membantu..saksi dan rakan2 dia kata dia telah dipijak ketika bertembung tadi..namun tiada pun kesan bendera dibakar mahupun api berada di kawasan berhampiran..harap maklum.

jadi sebenarnya apa yang berlaku pada malam tersebut. harap pihak polis dapat selesaikan masalah ni so that di masa masa depan tak ada lagi insider buruk berlaku setiap kali ada perlawanan bola sepak. Setiap kali perlawanan ada ja pergaduhan yang berlaku. Kemon la. Setiap perlawanan mesti ada menang kalah. Mana mungkin kedua dua pasukan menang. Belajarlah menerima hakikat. Jangan diikutkan sangat nafsu amarah dan darah muda tu. Nanti diri sendiri binasa. Akhirnya menyesal tak sudah. Sesiapa yang tahu apa cerita sebenar malam tu??sila lah ceritakan .

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)