Home » , » Laman Web FAM Digodam Akibat Harga Tiket RM 50

Laman Web FAM Digodam Akibat Harga Tiket RM 50

Written By Hafiz Rahman on Friday, October 28, 2011 | 7:46 AM

Laman sesawang FAM digodam oleh hacker yang mengamuk dengan kenaikan tiket final kepada RM 50 . Yela RM 50 tu semata mata nak tengok bola sepak dalam negara. Aku rasa kalau 500 tengok Ramli main kat MU tak de hal lah. Ini cuma perlawanan dalam negara. Mesti la rakyat rasa terbeban. Dengan harga barang pun dah naik. Ramai yang sangat tak setuju dengan kenaikan ni. Mentang mentang la sekarang ni bola sepak Malaysia baru nak naik sikit. Safee Sali dah dijemput ke Cardiff. Safiq Rahim pun, mula la FAM nak naik kepala. Nak makan lebih. Dan pagi tadi laman web FAM kena godam AMBIK!! si Aizuddin tu ingat dia sorang je kot hebat?? Bermacam macam caci maki hamun dalam tu. Bagus jugak la sekurang kurangnya FAM tahu dan sedar yang rakyat di Malaysia memang tak puas hati . Salah sorang penyokong cakap

 

tindakan FAM disifatkan tidak profesional dan menyentap semangat penonton yang datang dari jauh bagi menyokong pasukan kesayangan mereka. “Rata-rata penyokong bukannya daripada golongan berada dan RM50 adalah jumlah yang besar buat kami,” katanya.

 

Gambar FAM selepas digodam (maaf gambar ini agak sensitif)

dan video tribute to FAM yang diletakkan hackers tersebut

 

ini memang betul betul marah ni. haha. Hopefully FAM mendengar ketidakpuasan hati peminat bola sepak tanah air dan buat keputusan terbaik. Jangan sampai peminat naik bosan. Aku tertarik dengan satu ayat yang ditinggalkan hackers yang tak tahu siapa. Katanya 

 

Kami mampu buat lebih lagi daripada ini. Kami mahu ranking naik dan harga tiket turun, bukan ranking turun tapi harga tiket naik. Rakyat terseksa dengan ideologi rm 50 anda. Alasan tak masuk akal. Anda jangan fikir rakyat bodoh. 100 tahun baru boleh bolasepak Malaysia maju yer!!!

betul jugak kata dia ni. hehe.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)