Home » , , » NAIK MOTOR BOGEL. Apakah ini??

NAIK MOTOR BOGEL. Apakah ini??

Written By Hafiz Rahman on Friday, September 23, 2011 | 11:06 AM

ini satu lagi penyakit masyarakat kita. Suka sangat nak pakai seksi seksi sampai kadang kadang menjelekkan sesiapa yang tengok. INGAT CNTIK SANGAT KE PAKAI SEKSI. Haa amik kau BOLD terus.Nak seksi seksi dengan suami kau atas katil sudah la. Buat apa nak tunjuk sedunia peha gebu tu. Pastu kalau kena rogol mula la salahkan golongan lelaki ganas la, kejam la. Padahal dah kau buat dia “geram” . Ini aku nak tunjuk satu lagi gambar “bogel” aku rasa yang tak sepatutnya aku rasa wujud situasi ni.GILA KOT??????????

image

sumber gambar adalah dari tubelawak . Lokasi adalah di Kajang dan DIBULAN PUASA .Tak malu ke?Lain la kalau naik kereta. Ini motor kak. Yang tak boleh blah , pakai G-String tuh?hadoii . Apa la sebenarya motif dia . Aku sure dia ni perempuan melayu . Sekali imbas pun dah kenal. Bangsa kita mana kita tak kenal pulak kan? ishhh apakah semua ni? Sebelum ni aku dah pernah buat entry berkaitan iaitu  LAGI GAMBAR PEREMPUAN BERTUDUNG TAPI BOGEL. Itu pun satu penyakit jugak tu.

##ok kali ni dah tak boleh nak berprasangkan baik dah. haha

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)