Home » » Google Page Rank Untuk Bulan Ogos 2011 Sudah Di Update, Semak Page Rank Disini

Google Page Rank Untuk Bulan Ogos 2011 Sudah Di Update, Semak Page Rank Disini

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, August 05, 2011 | 9:39 PM

Apa itu Page Rank ?

ini aku googletraslate terus dari wikipedia

PageRank adalah algoritma analisis link, dinamakan selepas Larry Page [1] dandigunakan oleh Internet enjin carian Google, yang memberikan pemberat angkakepada setiap elemen set Hyperlink dokumen, seperti World Wide Web, dengan tujuan untuk "mengukur "kepentingan relatif dalam set. Algoritma boleh diguna pakai kepada mana-mana koleksi entiti dengan petikan dan rujukan timbal balik. Beratberangka bahawa ia menyerah hak kepada mana-mana E unsur yang diberikandisebut sebagai PageRank E dan diwakili oleh PR (E).

Dalam ayat senangnya, kiranya sapa yang ada PR yang lebih tinggi. Peluang untuk berada di first page Google search page adalah lebih tinggi. So entry entry SEO anda akan lebih efektif dan lebih banyak trafik akan masuk melalui search engine. PR ni memang menjadi kegilaan blogger blogger SEO. Contohnya, Blogger yang mempunyai PR 5 buat entry berkaitan sesuatu isu. Dalam masa yang sama, blogger yang ada PR2 pun buat. So advanced kepada blogger PR 5 tersebut untuk berada di google search page . Faham?Tak faham boleh rujuk ke SINI

Google page rank untuk bulan Ogos dah diupdate . Apa page rank terbaru semua blogger blogger sekalian?Aku masih sama dengan bulan Julai iaitu PR 3 . Ok la tu . At least entry entry SEO yang aku buat lebih mesra search engine dan selalu naik di first page google search page. Alhamdulillah .

image

SO korang cuba la check PR korang . Check kat bawah ni ha. Aku dah sediakan siap2 . Cuma masukkan link blog ja dan akan dapat result. Dah dapat, kongsikan la PR korang dibahagian komen entry nie. Sharing kan caring. Mana tau kita boleh berkasih sayang. hehe. Harap harap semuanya bertambah PR. Bukan menurun. Kalau ada yang turun, aktif aktifkan lah diri anda berblogging dengan lebih rajin dan serius.

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

jangan lupa baca entry SuperImportant hari ni iaitu : Senarai Permohonan Yang Diputuskan Tidak Berjaya Oleh Mesyuarat Panel Pengesahan HALAL Malaysia

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

August 5, 2011 at 10:03 PM

0/10! hukhuk..sedeynyee...maksudnya? sy xaktif ke?

August 5, 2011 at 10:34 PM

Alhamdulillah, syaisya.com naik dari 1 ke 2. terperanjat + happy. :D

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)