Home » » Google Doodle Paling Stylo : Hari Ini Saja Untuk Tengok! Cepat!!

Google Doodle Paling Stylo : Hari Ini Saja Untuk Tengok! Cepat!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, May 01, 2011 | 12:24 AM


disebabkan aku tak dak idea untuk berblogging dan cuma mengharapkan trafik dari entry entry SEO yang dah aku tanam dan cuma sedang mengutip hasil semaian ja.So terhasillah entry merapu merapan. nih. 


dah tak mau cakap banyak. Saja nak bagitahu kepada yang belum tahu. Cuba la bukak homepage Google untuk hari ni. Sumaph styloo google doodle untuk hari ni. Jarang ada doodle yang menarik macam tu. Doodle hari ni adalah sempena 160 th Anniversary of World Fair .Aku ni berminat jugak dengan Doodle ni sebab  dah banyak yang aku save. Ye la walaupun dalam google image berlambak boleh dapat, tapi yang originally aku save sendiri bukan senang nak dapat. Orang kumpul stem. Aku kumpul doodle. Kira ok la tu kan?

Bukak Google homepage ek..Bukan google Malaysia.

Ok nak bagitau yang tu je.. hehe...
style sebab siap ada sekali dengan lens . Dan cuba tengok betul2..dalam lens tu ada benda benda yang bergerak2..macam hidup jee..JOM KITA CARI BENDA APA LAGI ADA DALAM TUH. pastu komen kat sini.hehe


entry lepas ni aku akan bagi jawapan.acehh macam kuiz jeekk 


p/s : adehh  macm ni punya update pun ada ka?

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

May 1, 2011 at 12:36 AM

hahahah...dah tgk..jom kta wat ptndingan cri bnda tersembunyi lam tu..lalalallala...

May 1, 2011 at 12:39 AM

kami ska gak

:D

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)