Home » » Tukar Template Atau Tidak?Pendapat Blogger Diperlukan

Tukar Template Atau Tidak?Pendapat Blogger Diperlukan

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, April 02, 2011 | 1:56 PM

UPDATED : Maaf sebab post ini yg pagi tadi tak dapat masuk testing site blog tu pasal aku ter'private' blog plak. bengong gak aku ni kadang kadang. So kali ni dah boleh  masuk dah. So baca balik ek entry nie.ahahaha

Kali ni memerlukan pendapat dan idea dari semua blogger2 sekelian alam sekalian. Aku bercadang untuk tukar mood dan selera. mDah lama rasanya aku guna template blog ni. Tetiba rasa nak tukar kepada design yang baru untuk dapatkan mood. Testing site untuk design dah ada. So nak mintak pendapat korang untuk komen apa yang patut sebelum aku buat keputusan untuk bertukar ke design blog yang baru

ini header yang aku akan guna buat sementara waktu . baru buat 5minit lepas..


klik pada pic untuk  pixel yang lebih besar.
cincai je. nanti buat lain. Sementara waktu ja.
dan ini testing site untuk design blog tu.




abaikan gadis cantik dalam blog tu ok. Itu ada projek antara aku dgn dia. ahaha. actually tu testing site projek kami. Tapi aku pinjam sat sebab malas nak buat blog lain.

Kalau ada apa2 komen , sila2 kan la ek. Sangat memerlukan komen anda yang bernas tu. TQ=)

dan kalau la jadi aku tukar template, so bloglist pun akan dirombak la. Then sesiapa yang komen disini , automatik aku akan masukkan dalam bloglist aku. DEAL?haha


Still wondering , perlu tukar ke tidak.hurm~

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

8 comments

April 2, 2011 at 11:40 AM

orang selalu tukar template kan:

A. sebab nak kurangkan berat blog.
B. dah bosan dengan template lama.
C. nak tanam balik semangat berblog.
D. saja gatai2 nak ubah. haha.

btw, okay ja kalaw hg nak tukar. tukar la dulu, then mintak pendapat lagik. ^^

Live Blog: belog! my Oxygen

April 2, 2011 at 11:44 AM

cun r header baru HH... templet ni dah ok rasanya.. buh header ja...pendapat peribadi

April 2, 2011 at 11:57 AM

x boleh buka hafiz rahman testing site tuh..

April 2, 2011 at 12:16 PM

as salam..
ok je :)

ziarah dari sb~
tapi kalau header tu, saiznya besar, elok kecikkan. ringan sikit loading page entri ni =)

entri baru buat tadi :

sate baru naik nama, lidi dah lama naik, pembeli sate kena tempias

mimpi ngeri beruk dan sate di malaysia

April 2, 2011 at 12:18 PM

testing site tu, tak boleh buka,
kena buka setting dalam bahagian sipa yang boleh baca.


sate baru naik nama, lidi dah lama naik, pembeli sate kena tempias

mimpi ngeri beruk dan sate di malaysia

April 2, 2011 at 5:53 PM

@Muslimah Optimistq sudi bagi idea=)

April 2, 2011 at 5:54 PM

@Izamir Ridzwan sorry2 terprivate tadi..huhu

April 2, 2011 at 5:54 PM

@... okeh tq bro, dah buka dah=)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)