Home » , » Nikmat Bersama Kaunselor

Nikmat Bersama Kaunselor

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, March 17, 2011 | 12:17 PM

ini cerita panas yang baru keluar petang tadi. Dalam pukul 3. haha. Sila baca cerita selanjutnya selepas anda layan iklan iklan ini yerr

belum join churp churp?ingin duit dari dunia blogging?klik banner dibawah

image

broadband 3GB hanya 38ringgit sebulan dan anda akan dapat Mata Ganjaran tambahan setiap kali anda buat bayaran setiap bulan.Klik banner dibawah untuk maklumat lanjut.

image

iklan tajaan khas ChurpChurp

ok kita sambung cerita pasal kaunselor.Kenikmatan tak terhingga dah aku rasa tadi tatkala berjumpa dengan kaunselor itu. Okeh nak citer elok elok nih. Dengar. Sebenarnya dah lama aku ada masalah peribadi dan dalam dilema untuk pilih sambung degree. nak tentukan masa depan sendiri pun aku susah nak buat keputusan. Macam macam benda nak kena difikirkan. Segala benda nak kena dipertimbangkan dulu. Family, masa depan, and macam maca lagi la.

Then semalam aku buat keputusan untuk jumpa secara privasi dengan kaunselor UiTM Kedah . Lepas dah buat appointment semua, then pukul 3petang tadi mengadap la aku ke bilik dia. Dekat sejam lebih jugak la kena basuh dengan dia. Dan alhamdulillah lepas dengar pendapat orang pakar macam dia, macam macam masalah dah rasa ringan sikit walaupun belum selesai. Dah nampak sikit cahaya di jalan yang gelap tu. Kira dah dapat sikit la pedoman dengan hidayah untuk aku buat keputusan masa depan aku.

Terima kasih sangat pada Puan Azliza, kaunselor UiTM Kedah yang sangat baik dan lemah lembut layan student student yang datang untuk sesi kaunseling. Memang terbaik la dia. Kalau macam ni, hari hari pun aku sanggup jumpa dia sebab lepas jumpa. rasa macam masalah selesai la setengah jam. Pastu serabut balik la..haha. Dah dasar memang jenis bermasalah kot aku  nie kan?

Apa pun kepala dah rasa ringan sikit lepas sesi tadi. InsyaAllah lepas ni akan buat follow up dengan dia lagi untuk betul betul settle masalah ni.

 

jangan pelik dengan entry ni sebab ia ditaip 2hari yang lepas.cuma tak publish ja sebab bagi priority untuk entry2 SEO dulu.hehe

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

March 17, 2011 at 3:08 PM

best bila dapat kaunselor yang baik budi pekertinya..
ehehehee

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)