Home » , , » Kena Ludah Dengan Anonymous??Biasa La Tu…

Kena Ludah Dengan Anonymous??Biasa La Tu…

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, March 15, 2011 | 11:56 PM

kena maki dengan anonymous benda biasa la kan dalam dunia blogging .Lagi lagi pulak kalau kita baru je nak merangkak naik.nanti dah naik lagi la banyak kena. Anon bodoh ni kira macam syaitonirrojim jugak la yang selalu menggangu hidup manusia. Dah macam macam jenis anontakdetelur yang singgah di blog aku and tinggalkan macam macam komen cam haram tapi rileks sudah bro.

Tapi malam ni aku nak wat entry sebab aku kena “ludah” dengan orang yang komen tu (kalau orang la kan). Mana tau ada beruk datang komen. ahaha sapa makan cili dia pedas .

image

ini komen tak puas hati anontakdetelur tu yang meludah ludah tuh. Dalam entry pagi tadi iaitu Tutorial Lengkap Cara Lajukan Browser Facebook Anda .Tak de plak aku buat tajuk Tutorial Aku Cipta Sendiri Lajukan Facebook .Mungkin dia makan cicak kot tadi then taik cicak melekat dalam mulut tu yang meludah ludah sana sini. Bahaha. Pesal tah dia tak puas hati aku wat tutorial?aku ingatkan kalau wat entry panas je kena kritik. Nak tolong pun kena?memang betul la orang cakap dunia ni dah terbalik sekarang.

ok ini ayat tak puas hati dia. “ edit system 32?apa kena mengena dgn system 32 dgn speed kat fb?dah lah copy dari blog org lain pastu budget dia yg buat…ptui..

todia kita kena ptuih tu.haha.. Ada ka dalam tutorial tu aku cakap benda ni aku yang reka and aku la orang pertama yang menjumpai magik ni?katanya idea asal ni dari SINI tapi aku bukan amik dari blog dia. . Tapi tak pe la. terima kasih Abang HEHE .Anon tu la cakap . Aku dah creditkan ke dia.  Aku baca dari blog-blog  lain dan cuba, lepas tu aku buat tutorial ikut cara yang aku faham.. Lagi satu pasal copy dari blog lain tu .Ok jap aku nak tunjuk bukti

image_thumb[29]

gambar dalam entry pagi tadi

motif la orang yang nak buat tutorial ni nak datang tempat aku nak printscreen desktop laptop aku?haha. Aku buat tutorial bergambar supaya senang orang nak faham. Bukan semua orang hebat dan cepat faham macam ko anon.Bukan semua orang pandai omputih cam ko anon . Ko pandai, cerdik, bijak, betanggungjawab,amanah , fathonah ,berdedikasi,bekerjasama, berketerampilan,segak bergaya semua kau la .

Gambar dan penerangan semuanya aku olah sendiri. So what?Benda ni ada paten ke sampai orang lain tak boleh nak buat jugak?hihi~ini bukan plagiarisme. Sebab aku bukan copy sebijik sebijik pun. Orang pun kalau nak wat assignment dia akan rujuk dulu.then olah ikut ayat sendiri.Then aku dah creditkan pun ke entry asal.  Itu tak masuk dalam kategori plagiat. yeke?sila betulkan kalau salah. Saya budak baru belajar abang anon.Deymm~

dan terima kasih kepada Silverfire kerana memanggil kami fuggers. Fuggers betul!!#%%## betul .

image

So masalah settle. actually aku tengah tak da idea nak buat entry . Memang cari pasal la dia komen nie. Tq anon sebab bagi aku idea untuk update blog cabuk aku yang ko cakap copy paste tu kan?nanti dapat duit nuffnang banyak banyak aku belanja makan cicak goreng cicah sos.

harap dah tak bising bising dah sebab aku dah creditkan idea asal tu ke sana. Biseng betul la anon ni. Nak komen tu tak yah la jadi pengecut. And cakap la elok2. Tak payah nak bertuih2 sangat la. Nanti aku ptuih balik pakej sekali dengan kahak baru ko tau!!~~yarkss

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

7 comments

March 16, 2011 at 12:17 AM

bahaha!gila sadis kna ptuih..
dia nk k0 tulis kedit sebes0 alam k0t.kec0h bagai nk rak an0n2 nih.bukan bleh wak mati p0n..
k0 sab0 aj0 ler..

March 16, 2011 at 1:08 AM

haha sabaq na sabaq

March 16, 2011 at 1:16 AM

perghh.. melampau betul org tu.. sabar je la.. huhu..

March 16, 2011 at 2:09 AM

chill2 suda

ilmu tu

March 16, 2011 at 9:26 AM

uisk.. sabooo sabooo

March 16, 2011 at 4:38 PM

biasa la tuu...macam2 ada sekarang ni bukan sahaja di luar sana ...dalam ini dunia maya lagi la ramai...

October 25, 2011 at 11:15 PM

hoho..sabor aje la..org jeles. agaknya tutorial dia x laku kot.

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)