Home » , , » Blog Hilang Tiba Tiba ?Jangan Gelabah, Ini Penyelesaiannya

Blog Hilang Tiba Tiba ?Jangan Gelabah, Ini Penyelesaiannya

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, March 28, 2011 | 10:53 AM

5minit yang lalu adalah waktu paling getir sepanjang aku berblogging selama lebih kurang 2taun nie. Mau tak gelabah biawak. tetiba bila aku nak post entry dari Window Live dia bagitau blog aku tak wujud cam ni

cats

ok aku  hadapi dengan penuh rilek dan cool ja. InsyaAllah hilang kejap ja. Ingat dah kena hack macam Izamir Ridhwan kena minggu lepas. Tapi blog cikai nie mana ada orang nak hack. Buang masa ja.

So bila anda hadapi masalah yang sama, jangan gelabah. Blog anda masih ada dalam sistem. cuma mungkin ada error sikit. Macam apa yang jadi tadi, aku terus verify balik account aku dengan Google, dia hantar verification password through phone sebab Gmail pun tak boleh masuk tadi. Then , everythings came back to normal again. fuhh~~..

Gila lah memang takut aku tadi, maunya hilang semua entry entry yang aku buat dari awal blogging dulu. Tak ke naya. Tu semua dah macam diary aku . So kalau hilabg diary memang merana wohh………hari ni baru 27 Mac tapi aku dah awal awal lagi kena April Fool dari Google and Blogger.. shessshhh~~

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

June 21, 2011 at 4:12 PM

sma kes mcm aq, dlm 5 min da stel

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)