Home » Aksi “Panas” Di Pulau Pangkor

Aksi “Panas” Di Pulau Pangkor

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, March 28, 2011 | 2:56 AM

Waktu aku menulis entry ni, jam 2.30 pagi dan aku baru habis meeting bersama dengan semua ketua kelab dan persatuan UiTM Kedah untuk Sambut Kedatangan Dato’ Vice Cancelor UiTM rabu ni. Baru hari ni aku berkesempatan untuk buat post lepas menyepi menghilang selam 4hari . 24-26hb terlibat dengan satu kursus di Pulau Pangkor .Nama kursus tersebut Destini Kenegaraan. Kiranya lepas balik ni memang semangat kenegaraan memang dah membuka buka dah dalam diri ni.yarksss..

Modul kursus ni “rahsia” kata mentor mentor. Tak boleh citer. Sebut la seribu kali “ceciter” pun aku tobat lahum takkan cita . Amanah tu. Aku kan memang orang amanah. yarksss again. Agak rileks sikit la dapat lepak di Pangkor after kepala ni dah diserabutkan dengan macam macam benda yang menyerabutkan. Assignment jangan cita la. Bertimbun timbun. Sampai kadang kadang aku rasa macam nak rebus semua buku buku pastu nak minum ja air tu. Plus hari ni menambah nambah lagi kerja aku. Tiap minggu ada event, tak ada cuti langsung.

Idea masih kering lepas mabuk laut akibat naik feri 20minit dari Lumut ke Pangkor.ok aku tipu.  So tak da idea lagi nak cerita. Nengok gambor sudah la erk..Malas aku nak cita panjang panjang.

Ni semua gambor dari kamera member aku yang bermegapiksel 20.Serius tak tipu.ahaha .Seramai 198 peserta dari kampus Kedah, Kelantan, Terengganu ,Shah Alam  dan Puncak Alam terlibat. Dan kami menginap di Resort Teluk Dalam

DSC00897

ni gambor masa nak balik. Ahh lantak la. Kita mula dengan gambor nak balik. malas aku nak susun balik..Ini gambar belakang feri. Omputih yang naik dengan kami semua pelik sebab dalam feri kosong. Semua lepak luar tengah panas.

DSC00901

damn it..pesal kepala aku jadi alien

DSC00821

aku tibai ja topi koboi tu dari member.

DSC00830

matahari tinggi lagi.tapi tak kira nak sebut gak sunset

DSC00832

ni kat mana aku pun tak ingat.tapi kat Pangkor la. Ofkos la kan?

DSC00851

janga terkejut sebab aku terapung disitu. Agak sampai bila aku akan terapung macam nie’?

DSC00857

GAY!!!

DSC00859

BUKAN GAY

DSC00866

kolam renang dari atas

DSC00880

ce teka siapa baju oren tu.haha

DSC00885

mas ni bergasak gasak berebut nak naik feri.

DSC00889

hanya kami sahaja tahu kenapa beliau gelak…hahaha

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

March 28, 2011 at 6:01 AM

bukan balik2 nak tido
dan lagii blogging bagai
good2 smngat blogging yg mendalam

March 28, 2011 at 2:32 PM

aku tau nape bonzer gelak.sbb aku ada kat sblh tu.hhahahha.Qazi kaleh bila panggil.bkn nama sebenar.wahaaahahhh

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)