Home » » Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011!

Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011!

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, February 27, 2011 | 7:53 AM

 

blog-tercantik-2011

semenjak dua menjak bermenjak menjak ni rasa rajin la pulak nak join contest or GA yang dibuat. Padahal kerja lain melambak lambak dengan test lagi. Tapi tak pa la. Dah ini minat aku. Tak da siapa boleh halang termasuk beberapa kawan yang asyik mengutuk aku ada blog padahal asyik stalk blog aku. watdehel tah papa.demit

kali ni nak join Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011! yag dianjurkan oleh 2dayblogger. Blog tercantik?walaupon aku rasa aku tak layak untuk compete dengan lagi 145 blogger lain yang sama sama join jugak (setakat 26 Feb 2011) , tapi rasa nak mencuba nasib jugak mana tau kan ada rezeki Tuhan nak bagi. Mana kita tau .

image

lawa tak?apa?buruk?aku sekeh pala satgi kot..haha..sila abaikan gambar pada sudut kiri bawah . Just kidding

Definisi blog cantik tu macammana sebenarnya ek?aku pun tak tahu nak cakap sebab banyak sangat blog yang cantik. Terpulang kepada pilihan masing masing untuk menilai dari sudut pandangan sendiri tentang kecantikan blog tu. Ada yang minat widget berlambak lambak, ada yang minat simple but nice, ada minat itam , putih etc and macam macam lagi la. Tapi bagi blog aku. aku minat blue,warna blue tapi tak da filem blue dalam nie. gambar bogel banyak la.haha.

Cantik or tak cantik aku pun tak tau, tapi bagi aku ,blog aku ni bersepah ja aku nengok .Kadang kadang semak kepala ja tengok tapi tak de masa nak godek godek coding. So biarkan je macam tu. Kalau korang rasa blog aku layak untuk tersenarai dalam Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011!..sila sila la vote yee nanti. hehe.sory to say, blog aku tak da header sebab aku memang dari dulu tak pernah guna header. Tap still cantik kan?wuekkkk!!Sleepy smile

sesapa yang nak join Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011! boleh klik dan join okeh. VOTE FOR ME!!! wahaha..(perasan tah pa pa)

klik pada gambar dibawah untuk join jugak okeh..

image

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

February 28, 2011 at 3:00 AM

good luck !! :)

March 6, 2011 at 5:44 PM

salam,
mengunjungi pesaing2 blog;p
blog apisv2

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)