Home » , , , » Entry Khas Sempena Birthday Hanalovenest

Entry Khas Sempena Birthday Hanalovenest

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, February 09, 2011 | 1:51 PM

hana

ok fine aku edit buruk..malas nak bukak photoshop.pakai scape je.hehee.yang penting eklas okehhhPointing up

before that nak nyanyi tipu2 dulu

HEPIBESDEITUYU

HEPIBESDEITUYU

HEPIBESDEITUHANA

HEPIBESDEITUYU

 

entry kali ni aku buat khas untuk salah sorang rakan blogger yang aku kenal tapi langsung tak pernah jumpa sebab tak pernah berkesempatan. deymm nak jumpa dia sesangat.haha.aceceh gatai pulak

aku mula kenal hana melalui blog intanurulfateha, masa tu pun aku baru ja kaple baik dengan intan. masa sorng kawan intan eksiden tu..deymm pesal aku  cita pasal aku kenal dia plak

ok sebenarnya aku  nak cita pasal tajuk kat atas. ofkos la kan. nak nyanyi suara aku buruk, nak buat vlog yang pernah hana request suruh aku buat dulu malu..ahaha..aku kan memang pemalu.cittt

Hana ..I Love You….Red heartOMG   nanti kena baling periuk dengan parang. oishh aku juz nak wish birthdayBirthday cake yang ke 17  Cik Hanalovenest. Sorry dear sebab semalam tak sempat nak wish dekat wall facebook pasal semalam tak online.

disebabkan hana tak de buat wishlist so adiah pun tak de la untuk taun nie..lalala..haha..kan hana???Hana dah keja dah so dia la kena bagi adiah kat buzday aku yg tggal lagi 5hari je lagi nak sampai. (aicehh nak bagitau jugak.)buat wishlist aci tak???hahaGift with a bow

ape pun Hana .Happy Birthday to You ikhlas nie….moga semua yang baik selalu bersama hana. (jenuh nak sebut yang baik banyak sangat.assume semuanya yang baik la=)..hehee..and yang penting semoga  panjang umur dan semakin ‘muda’..lalala…Just kidding

ok takat tu je la nak cakap.Jom pergi wish kat blog dia jugak

Okay..dah boleh wish happy birthday kat saya sekarang. :p

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

8 comments

February 9, 2011 at 2:02 PM

Aiyoooo..malu2 plak...ahhahaha.. HEPIBESDY JUGAK.

February 9, 2011 at 2:26 PM

aku syg hana

February 9, 2011 at 3:37 PM

@Wan Zulqhairi haha tq bro=)

February 9, 2011 at 3:37 PM

@farid kamil nak syg hana jugak la ..haha

February 9, 2011 at 10:09 PM

ehem. ehem apesal byk buaya kat sini neh?

Hepi besday to HLN. Aku dah pernah berjimba-jimba bersama mereka dan HLN. So, sila jeles. hahahaha

Terbaru > Sahabat Blogger Dah Macam Twitter? >Contest Review Blog Kak Ina Kl Dot Com > Akhirnya Safee Sali Berpindah ke Pelita Jaya | Liga Indonesia

February 10, 2011 at 2:00 PM

tq dear! terharu sngt tau ada org siap wat entry khas lagi. :)

February 10, 2011 at 4:00 PM

@phreak-id haha aku tak termasuk kan????kan3x?

February 10, 2011 at 4:01 PM

@Anna Boleyn ok dear....happy brthday=)...

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)