Home » » Segmen Baru :Entry Pilihan Pagi Petang Dan Malam

Segmen Baru :Entry Pilihan Pagi Petang Dan Malam

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, January 18, 2011 | 9:45 AM

 

entry pilihan

disebabkan idea berblogging aku mula berkurang dalam minggu nie, so dengan rasa tak malunya aku akan wujudkan satu lagi segmen dalam blog aku selain beberapa segmen yang dah lama aku tak buat termasuklah review dan jugak lain-lain yang aku malasnakmampos nak cari balik

untuk pagi-pagi,kalau aku online insyaAllah selain aku buat post sendiri, aku akan repost or lebih kepada link kepada entry pilihan pagi untuk entry-entry yang aku rasa menarik dari mata pandangan kepala hotak aku.Sapa yang terpilih nasib la.ang tak jangan nangis hentak kepala kat dinding.Kalau aku online petang-petang maka akan jadi Entry Pilihan petang .Kalau malam,fikir sendirik la. Dah dua kali aku bagitahu kan?haha

dan kalau ada diantara post tu sangat menarik mata aku sampai aku terasa macam nak pengsan baca sebab terharu ke,insyaAllah akan jadi entry of the day or entry of the week.or entry of the month or entry of the year or …bla bla bla..ok itu tipu semata-mata.Walaupon blog aku ni tak la trafik gila-gila.Tapi at least kalau 5,6 refer link dari aku,pon dah kira rezeki apa?hehe.Ni kira macam the chosen one laa .

ok senang je.korang tak payah nak copy-copy header bagai.Aku sendiri dengan muka rasa tak malu akan cari sendiri post yang menarik dan masukkan disini.Tak malu betul kan?Biar la.Muka aku memang tebal macam dinding penjara.Nak malu wat pe?hahaha. Dan kalau sesiapa yang ada entry menarik dan nak aku link silalah berbuat demikian di komen di bawah.Okeh?

niat untuk membantu entry anda dibaca.Keutamaan diberi kepada blogger-blogger baru..

 

 **plizz jangan gelak banner aku tu.5minit ja weh..ok la kan pasal aku memang malas nak edit-edit nie.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

January 18, 2011 at 11:07 AM

try baca entri saya nih..aha~
http://teanyh.blogspot.com/2011/01/malunya-gara-gara-kalut.html

January 18, 2011 at 2:29 PM

nak jugak nak jugak. Hehehe

http://www.phreak-id.com/2011/01/klon-jejai-kelirukan-fasha-sandha.html

Terbaru > Klon Jejai Kelirukan Fasha Sandha > The Maxis Om Nom Nom Race > Tukar Banner/Link Dengan phreak-id

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)