Home » , , » Cara Untuk Tahu Siapa Yang Unfollow Anda Di Twitter

Cara Untuk Tahu Siapa Yang Unfollow Anda Di Twitter

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, January 17, 2011 | 10:52 PM

sebelum apa apa . Baik korang follow dulu twitter aku.hehe.  http://twitter.com/HafizRahman_com

 

ok dah follow belum?bagus kalau dah follow, kalau belum aku merajuk jap dengan korang sampai hujung entry ni. Rasa nak tampor aku tak?aku pun..lalala...pernah tak korang ada follower dekat twitter, misalnya korang ada 300 orang la petang tu. then bila online malam, check je dah tinggal 290 or berapa pun .Tetiba berkurang kan.Tak tau punca .Aku belum lagi pernah alami benda nie tapi di blog selalu. Selalu sangat follower berkurang.Banyak sangat ke orang nyampah kat haku r?haha

untuk semak siapa yang unfollow twitter korang, boleh check di website yang aku link dia bawah nanti. Actually aku pun tak pernah guna dan sebenarnya aku pun baru dapat link ni tadi. And aku pulak tak pernah lagi orang unfollow, so hari ini korang kena jadi bahan uji kaji la.haha..siapa yang try kalau boleh bagitau la kay komen entry ini. Nak tau betul ke tak menda alah nie.Ntah ntah nipu je lebih.

**ni link website tu   http://who.unfollowed.me/

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)