Home » » Perempuan Yang Haram Jadah !!

Perempuan Yang Haram Jadah !!

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, January 12, 2011 | 7:23 AM



dah 4hari 3malam aku menyepi tak online langsung...dah 3 hari jugak aku tak pergi kelas...demmitt...macamana aku nak faham..dah la aku ni jenis otak lambat nak tangkap apa yang lecturer tu bla3 kat depan...dah la sem nie subjek semua susah-susah..dah la .....sambung sendiri


minggu nie aku tengah settle satu masalah besar melibatkan seorang yang memang sangat haram jadah yang dah buat hal besar dengan family aku...memang celaka besar dan haram jadah  la dia nie...sumpah kalau negara ni tak ada undang undang..aku rasa aku dah tembah kepala dia dengan senapang gajah bag berkecai dah...siott


masalh tu rasanya tak elok untuk aku ceritakan disini sebab melibatkan keaiban orang lain..juz assume perempuan tu haram jadah je la ek..macam nie



actually aku nak blogging dan nak taip2 entry pon aku dah rasa malas dah buat masa nie....kejadah hape tah!!


nie semua sebab perempuan haram jadah tu la..kejadah pa tah dia punya pasai blog aku plak jadi mangsa ..memang haram jadah betul la haram jadah tu....




p/s : sorry der kalau aku berkasar sikit dalam entry nie...bukan marah korang,..marah haram jadah tu je..tengok!!aku sebut lagi...haha..and one more thing..tolong kira jap berapa kali aku sebut haram jadah??haha...aku taip ni pon aku dah tak baca balik dah..terus publish..sapa teka betul aku bagi choki-choki cicah sos sebatang.....

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

January 12, 2011 at 7:36 AM

haram jadah yg disebut 5.. kalau tmbah kt p/s ade 7.. tmbah yg kat tajuk tu ade 8 sumenye..haha.. >_<

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)