Home » , , , » 4 Blogger Dengan Header Flash Tercantik

4 Blogger Dengan Header Flash Tercantik

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, January 07, 2011 | 9:00 PM

masa berblogwalking….aku tertarik dengan beberapa blogger yang gunakan flash untuk header…aku pon sebenarnya tengah belajar-belajar nak guna flash nie tapi still lambat tangkap…langsung tak pernah jadi..haha..tak kreatif macam beberapa blogger yang akan aku review kat bawah nie….

ok jom kita tengok siapa 4 orang tu…..
1.   AYEEMAYAM
image
yang paling menarik bagi aku semestinya si AYEEMAYAM yang sangat kreatif nak gunakan flash nie…aku mula masuk blog ayeem dari blog   sebab tertarik dengan banner flash sharabunga …bess ja tengok header ko bro…terbaik dari ladang….

2.  SHINOXYUNA
image
dan yang kedua paling menarik bagi aku adalah SHINOXYUNA…yang bessnya…korang boleh lukis-lukis bila gerakkan mouse atas header nie…nak try masuk blog SHINOXYUNA

3. ROBOTSAKTI
image
geng2 robot nie….and header pon ofkos la bertemakan robot kan….siap ada pegang kipas pusing2 lagi..kejadah hape tah nama kipas tu aku pon tak tahu pasal mak aku tak penah beli…menarik dan boleh buat visitor teringat…ada trademark sendiri yang buat orang boleh ingat …jom tengok header dan blog ROBOTSAKTI

4 .  TERBANGTINGGITINGGI @ OTROMEN
image
hamzah ian , lelaki yang dilahirkan untuk menjadi oltromen..sebab tu header dia pon otromen jugak….ehh dia nie bf sharabunga ke?sorry kalau silap..haha….satu yang aku suka sangat blog hamzah nie…semua entry dia kalau aku baca sumpah gelak guling2..paling aku nak tergelak dalam entry Saper Tak Suka Mandi Bogel..haha…ada patut kakak dia jatuh telaga sebab nak tengok penyu..wahahaha even ayat kasar..tapi lawak siot..aku tak kisah dia nak sebut apa pon..janji aku happy baca ..hahhaaDevil

sebenarnya ramai lagi yang pakai header flash cntik….tapi 4 hamba Allah nie ja aku ada link…so yang tak masuk tu jangan nangis sampai terjun bangunan…haha..rgedik
dah r…cukup r empat pasal kat tajuk pon aku tulis 4 ja….len kali aku buat lagi review2 nie..nak pegi HEP UiTM…banyak keja nak settle..deymmmohate

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

17 comments

January 7, 2011 at 9:34 PM

sukenyerr tgk header blog diorang!!! kreatif dan chanteq!!!

January 7, 2011 at 10:39 PM

header hamzah tu, ayeem yg buat..
header flash aku plak, robot sakti yg buat..kah3

January 8, 2011 at 2:27 AM

entry ko neh membuatkan aku memang nak tengok sangat blog-blog tu memang betul canggih ke tak. hahaha. Backlink yang bagus neh.
Anyway ayeemayam mastermind hamzah ian punya header kan..

Terbaru > 10 Kelebihan Coca Cola > Lelaki di Utara Banyak Main Cinta Dengan Wanita Thailand? > Tukar Banner/Link Dengan phreak-id

January 9, 2011 at 12:18 PM

header paling mmbohsnkn xde?
amek header kte jd cth.
hahaha

January 12, 2011 at 9:21 AM

perrhhh...header ak...ehehe..thanx sbb review...bljr slow2 gune flash ni...ble da tau basic, da leh wt mcm2...ayeemade wt tutorial...ak pun ade gk ckt...slmt bljr yea...

January 12, 2011 at 9:37 AM

thanks der.

:)

January 12, 2011 at 11:14 AM

gua ayam buat.. hehe
bunga cun gak

January 12, 2011 at 1:52 PM

@mim aluyah kuih lapis suka jugak =)

January 12, 2011 at 1:53 PM

@platipus ko bayar bapa ringgit bro?

January 12, 2011 at 1:53 PM

@phreak-id ok tq bro...

January 12, 2011 at 1:53 PM

@Nasuha Salleh hahaha nape plak cakap macam tu?

January 12, 2011 at 1:53 PM

@Shino ok welcome bro

January 12, 2011 at 1:54 PM

@Robot | Sakti wc robot...haha

January 12, 2011 at 1:54 PM

@hamzah ian bunga lu punya memang la cun..haha

January 13, 2011 at 1:17 AM

thanks bro! haha. bermulanya era header flash ;D

February 3, 2011 at 3:29 AM

salam..camner nk wat header flash yea..tolong2..ada sesiapa yg nk bntu?

November 28, 2011 at 9:55 PM

diorg semua terrer2 :D

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)