Home » , , » HafizRahman.com Dan Bangla??Apa Kaitannya? Part 2

HafizRahman.com Dan Bangla??Apa Kaitannya? Part 2

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, January 03, 2011 | 12:18 AM

waaaa aku terlupa nak sambung cerita antara aku dengan bangla masa raya haji yang lepas…tak ingat langsung….gila lama baru aku sambung bali..haha..siapa yang belum baca part 1 cerita aku dengan bangla…sila klik di SINIIIIIIIII

ok sambung lagi ceritanya….yang part 1 habis setakat yang aku cerita bangla or baya tu masak….macam aku cakap dalam entry lepas…some of you akan cakap euwwww…aiii tak makan masakn orang bangla..i cuma makan hotel 5 star jew…euwww ..pelissss….gelii aiii..(sila tampar aku laju-laju)

wehhh sapa cakap bangla tu kotor?sapa cakap bangla tu masak kotor?apa la..asal bangla je …ingat kotor…wehhh bukan semua pengotor..apa kau ingat orang melayu semua bersih ke?yang kau sental nasik kandar 24jam tu tak da euwwwweuwww pulak?padahal hindu paria ja semua waiters kat situ..ntah dia masuk tandas basuh tangan ke tak ntah..ahahaha…(mesti tak pegi dah pasnie)..at least…bangla ni aku yakin yang dia islam…masak cara islam..bersih sebab aku sendiri tengok cara dia masak memang bersih…so which one is better???hihi..BANGLA ka PARIA???wahahahahaha..konpius la tu….Rolling on the floor laughing

aku tak nak cita pasal nasi kandar..tak da kena mengena dengan entry  nie..bektudetopik…pasal bangla yang masak…masa ari tu….baya-baya tu ada buat kenduri sikit…aku respek..walaupun dorang bukan ada duit sangat…nak hantar untuk anak bini kat bangladesh lagi…nak makan sendiri lagi..tapi dia tetap akan spend untuk jamu yang lain..bukan setakat jamu roti kering or roti mayat…tapi ..tau dia masak apa?Nasik Beriyani (betul tah aku eja?>)..bukan setakat briyani biasa….beras yang dimasak tu guna beras wangi yang mahal….Taj Mahal kalau tak silap…bukan suka-suka hati ja guna beras gred Z…ni gred A beb….kenduri kawin anak Tan Sri pon tak guna beras wangi..takut lari bajet..haha..

tapi kan…serius aku cakap…sumpah sedap masakan dorang…tengok je macam tu…tapi bab masak…bukan setakat chef wan..chef tu..chef three….cheff twothousandeleven pon tak leh lawan ..nak bagitahu betapa sedapnya…

satu lagi yang aku respect bangla nie…layanan untuk tetamu yang datang rumah…macam VIP…dia akan tunggu kat luar rumah…bila kita sampai..dia akan bawak masuk….kalau time makan ..dia akan letak pinggan…dia yang akan cedok nasi ,lauk , air pon dia tuangkan….tolak dia tak tolong suap ja…itupon kalau ada demand untuk tolong suap sekali…rasanya dia buat..haha….tak mo aku…

okeh mesti dah boring kan baca panjang-panjang?ok kita pendekkan cerita nie….aku buat entry nie bukan nak puji geng bangla tu lebih-lebih…cuma nak membukak mata kita yang selalu pandang rendah..pandang hina dekat golongan  nie…tak semua bangla jahat…tolak yang dok bawak lari anak dara tu…yang tu penyangak…yang selain dari tu..setakat yang aku pernah jumpa…bangla nie jarang nak cari pasal…yang selalu carik pasal mamat indon….kebanyakan dari bangla ni pon Islam…so dia tetap saudara seagama kita….lebih baik kita caci hina bangsa yahudi laknat tu..dari kita pandang rendah kat bangsa yang  seagama dengan  kita..kan3x??waaa aku bercermah pulak kali  nie..Angel….ok jumpa lagi…pasni nak buat entry pasal orang eskimo pulak…..Open-mouthed smile

lepas nie mesti ada panggil aku bangla..demmm

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)