Home » , , » HafizRahman.com Dan Bangla??Apa Kaitannya?Part 1

HafizRahman.com Dan Bangla??Apa Kaitannya?Part 1

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, November 21, 2010 | 4:03 PM


Venue : bilik aku kat UiTM Kedah
Tengah Layan Lagu Rapuh by Opick  (credit to irine sbb tolong semalam)








memang tak da kaitan ok aku dengan bangla atau bangladesh…..grrrSteaming mad…lupa pulak….Asslamualaikum….yaaa bertemu lagi kita kat sini…waaa rindu gilak dengan korang geng2 blogger yang comel2 dan hensem2  belaka…(jangan perasaan )=P Smile with tongue out



dah 4hari dah tak online nie….gilak borink…tangan nie gatal ja nak menaip entry…punya banyak la idea masa ari raya aritu…tapi sekarang dah lupa…nasib ada beberapa isu and cita2 menarik yang masih melekat dan melekap dalam kepala hotak haku nih…so hari nie aku nak cita2 sikit…nak heboh2 sikit pasal hari raya haji taun nie….
.

nuhh tgk tajuk atas tu…Bangla>????kawan sekelas aku…bebudak banking UiTM Kedah yang baca entry nie mesti gelak2 cakap aku bangla…kn3???macam biasa hobi kami sekelas memang suka kutuk mengutuk…ngaku je la)..kutuk tu kutuk jugak..tapi entry2 aku still nak baca =P…haha…. kesah pa aku..hahaha…okeh kaitannya disini..cerita diraya pertama…(sambung perenggan baru )



citanya raya pertama aku pegi rumah mak angkat…jauh jugak la dari rumah aku..dalam 3kilometer macam tu (jauh ok)macam biasa…mak ayah angkat aku peniaga…rumah kat kedai runcit dorang la..so raya haji pon kat kedai ja..belakang kedai ada rumah….sampai ja,mak ayah ajak pegi rumah orang kampung2 tu jugak….ok borink kn baca cita kat atas…??padan muka =P…wehh mana kaitan banglanya???sabor la nyah…(teringat ayat2 miss lolly yang suka pakai nyah2 tu..haha) dan tetiba teringat pasal Ben Nyah..sorry Ben..gua lawak ja….haisyyyy..ngarut2….



abis beraya rumah orang2 kampung tu…ayah angkat aku ajak pegi rumah bangla yang buat contract tebatan banjir sepanjang Sungai Muda nie…uisyyy rumah bangla???ermmm….ayah kata..marilah anak angkat ku…kita kesana kerumah bangla..ok kataku….haha..pasal aku rasa nak tampar diri sendiri ayat tu???geliiiii…caitt sambung cita…so kami pon gerak la ke sana..jauh jugak perjalanan…dalam SEMINIT dari rumah tadi..sampai ja baya2 tu tengah tunggu ( bangla2 selalu panggil baya)..bagus siot dorang nie….kami sampai…layannya…alahai bagusnya….terbaik dari ladang punya layanan..


before that..aku nak cita condition rumah dorang



rumah nie sewa dari orang kampong nie jugak..kecik ja…ada ruang tamu…tak da bilik..ada dapur…ada tempat letak basikal…ada bilik air…aku kira-kira la pakai calculator (tipu) ada la lebih kurang dalam 6orang satu rumah tu..ok berbalik pada cerita layanan tadi…sebenarnya baya2 nie ajak beraya rumah dorang…i mean ajak ayah angkat aku(aku terpaksa ikut)…ajak sebab baya2 nie buat masak2 sikit kat rumah….


aku sure…ramai dari orang yang membaca nie akan cakap…euuuwwwww.Confused smile.bangla masak??no3x…geliii….tak mau…kn3x??astaghfirullahhalazim…buang pemikiran kotor tu…cuba pandang dari sudut baik…baik yg mcmna??asal nama bangla ja..kotor..gelii…tak mau…sekali lagi..buang pemikiran kotor..SEBABNYA??????aku akan terangkan dalam entry akan datang..satu pendedahan(cam pandai sgt)…menarik nie…takkan tak mau dengar sambungan???bek korang link cepat2 or bookmark blog ni..hihihihi=)pollow sekalik..wahahaha…stay tuned for more entertainment (about that bangla) right here on this site =)




p/s : sumpah sedap dorang masak!!!!nnt aku ceta pasal tu

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

7 comments

Anonymous
November 21, 2010 at 10:04 AM

wah
besh2!!!
slmat hari raya..
teka aku kat mana???
pusat islam uitm kedah!
ahaks!

November 21, 2010 at 11:31 AM

wah..rs mcm lama dah tak dtg blog ni. kuikuikui. cepat buat sambungan!! :p

November 21, 2010 at 1:02 PM

Lelaki Ini : jadi fasi ek?

November 21, 2010 at 1:03 PM

Anna Boleyn : tu la..rasa mcm dah lama tak jumpa =)

November 21, 2010 at 4:18 PM

lorhh ada sambungan ke~
haiyaa

November 21, 2010 at 4:19 PM

lorhh ada sambungan ke~
haiyaa

November 21, 2010 at 4:20 PM

lorhh ada sambungan ke~
haiyaa

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)