Home » , , » Aik 31 Unmoderated Comment Dah??

Aik 31 Unmoderated Comment Dah??

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, November 21, 2010 | 12:52 PM

walaupon tak sehebat si Hana yang ada 149 unmoderated comment tu..tapi ni kira ok la kn 31 comment yang aku belum publish lagi yang dapat dari entry2 sehari dua nie....


cats

sikit ja..syok lebih ..(biar la)..haha


jenis aku ,aku suka reply setiap comment yang member2 n kawan2 blogger semua tinggalkan…even banyak dan aku tau korang tak akan datang dah baca comment yang aku reply tu..but for me..it is about being apreciate of what others give to you….(bi rojak )..sorry BI dapat G spm dulu..haha…semua pengomen2 tu datang dan tggalkan komen..so dorang support kita…semua orang mesti nak entry2 dapat feedback yang baik dari pembaca kn?kalau bukak dashboard n terpampang unmoderated comment tu..hati mesti berdebar-debar nak baca komen-komen tu kn??kn3x?tak??grrr..cepat cakap YA…



mungkin ada sesetengah blogger yang tak suka reply comment pembaca2 kn?tak kisah la..setiap orang ada cara sendiri untuk hargai setiap pembaca…tapi ingat ..jangan langsung tak hargai orang lain..kalau dah kena cop blogger berlagak sekali..memang first n da last la dia datang blog kita…berbuat baik dengan orang kalau kita nak orang lain baik dengan kita =)

so insyaAllah aku akan berusaha keras jugak untuk reply setiap comment yang aku rasa perlu direply (maaf anonymous terkecuali)…tak minat sangat oramng2 suka berahsia nie..hehe..so insyaAllah lepas entry nie dipublish ..butang publish comment akan ditekan n aku akan reply satu-satu komen tu..(harap2 internet tak lombap cam siput pork)



hari nie dah start training fitness..so bz sikit…ada masa sembang2 lagi..tq allz yang sudi singgah sini…=)…


Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

November 21, 2010 at 10:32 PM

hoho hana tak sempat yunk nak reply kat comment sendiri. nak kena ada assistant. mau tak? tak de gaji la tapi. hehe ;p

November 21, 2010 at 11:04 PM

@Anna Boleyn alaaaa...xde gaji watpe...satu hari 20hengget pon dah ok what???=P

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)