Home » , , , , , » Earning Nuffnang Cecah Rm 21557.96..woww!!

Earning Nuffnang Cecah Rm 21557.96..woww!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, January 16, 2011 | 9:46 AM

ada beberapa member ..yang baru nak berjinak-jinak..bermanja-manja dengan dunia blogging…(tapi lagi popular dari aku daa..huhu)..ada tanya aku..berapa dah dapat dengan nuffnang?berapa ribu dah makan duit nuffnang?(uisyyy tak sampai la ribu-ribu….perli aku ka hapa?)…aku diamkan ja …jawab balik..ada la…mana boleh bagitahu..sikit ja..tak macam blogger hebat yang lain…beribu-riban juta billion sebulan….macam nie..


pic credit to : 5xmom

sorry la yang bertanya tu…aku tak bagitau…haha…sebab?sebab rahsia la..malas r aku nak cita bab-bab duit  nie…ada la siki-sikit..buat apa nak heboh..lain la kalau aku nie dapat 6,7 ribu sebulan..haa itu memang aku akan heboh ..haha….mata duitan betuiii

asalnya aku berblogging nie…saja seronok-seronok…bess tengok orang lain ada blog…jeles tapi tak dengki..nak jugak ada blog…so aku create la satu…masa tu…dengar orang cakap pasal nuffnang..menatang apa la nuffnang tu…ingat sejenis kueh yang boleh buat aku santap pagi-pagi….bila dah tau..owww macam tu nuffnang..so aku pon try la..ok la…mula letak tu..dapat..alahai ciput…orang Kedah sebut..’sejemput’ atau bahasa lagi dalam makna…’secoet’..(sila sebut banyak kali baru rasa tak pelik)…lama-lama makin naik..alhamdulillah…ada rezeki lebih Tuhan nak bagi..mungkin akan bertambah lagi masa-masa depan…

tapi kan…walaupon aku tak minat nak sembang bab duit nuffnang nie..bila blogger-blogger hebat buat entry pasal earning….memang aku seronok tegedik-gedik baca…macam bro eryqazz…cik epal….dahliajournal..yang sekali cash out beribu-ribu….itu hanis zalikha tak buat lagi…agak-agak dia punya income berapa r?ntah2 sekali cash out dah boleh bayar downpayment Lamborghini sebijik…mesti gedabak punya banyak kan?

apa-apa pon…nuffnang.thanx alot ..u are the best….(jack sikit kasi tambah BE)..

sory pasal tajuk tak da kena mengena....lukenabeb..haha

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

7 comments

Anonymous
January 16, 2011 at 9:49 AM

:D wow banyakkknyerr...

sis baru planning nak buang Nuff...
last week CPC hanya RM4...wakakakaka

^DaHLIa~

January 16, 2011 at 10:35 AM

wa kenabeb..
haha nnti cash out nak kepsi 1.ahaha

January 16, 2011 at 11:52 AM

huu..baru dpt lima posen...hukhuk

January 16, 2011 at 12:30 PM

bro baru archive rm50 pagi tadi..

bulan lepas baru cash out ratus2 he..23x

tp BE dah xmenyinggah dah T-T

January 16, 2011 at 2:29 PM

isk isk..
apesal boleh banyak sangat ni...
ehehehee

January 17, 2011 at 9:26 PM

macam red mummy =p


Check it out Entri Paling Best !
# # Lelaki Menyampah Tengok Perempuan Nangis !# #
# Dosa Orang Suka Melambatkan Solat !#

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)