Home » » Blogger One Stop Centre..Jadikan Entry Anda Sebagai Rujukan Blogger Lain

Blogger One Stop Centre..Jadikan Entry Anda Sebagai Rujukan Blogger Lain

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, January 26, 2011 | 2:22 PM

STICKY POST..SPONSORED ADV!!
SILA SCROLL KE BAWAH SELEPAS BACA ENTRY INI UNTUK BACA ENTRY TERBARU!!

pernah dengar blogger one stop centre?ia adalah satu website yang bertindak sebagai library untuk blogger mencari bahan rujukan dengan menghimpunkan entry-entry terbaik dari kalangan blogger Malaysia untuk dijadikan bahan rujukan dan bacaan blogger-blogger lain. Kini anda boleh menjadikan entry bermanfaat anda untuk dimanfaatkan kepada blogger lain dan dikongsi bersama terutamanya kepada blogger-blogger baru yang masih mencari arah tujuan untuk menjadi seorang blogger berjaya’

Kini anda boleh berkongsi entry anda tidak kira entry baru atau lama di Ehh!!Blogger . Ehh!Blogger akan bertindak sebagai orang tengah yang akan memberikan linkback kepada entry-entry menarik anda kepada pembaca kami. Ehh!!Blogger tidak akan plagiat atau copy paste entry anda tetapi kami memberikan link kepada visitor kami dan mereka akan terus ke blog anda untuk membaca entry yang di’link’ kan di website kami. Ehh!!Blogger hanya bertindak sebagai orang tengah sahaja. Menarik bukan?Jika entry anda betul-betul menarik perhatian, insyaAllah anda akan mendapat trafik free dari kami.

untuk permulaan, Ehh!!Blogger dimuatkan dengan beberapa perkara dan penyelesaian masalah yang sering dicari blogger seperti
  1. Tips Blogging
  2. Tutorial
  3. Contest List
  4. Tips Nuffnang
  5. Blogshop Mengikut Kategori
  6. Gathering
  7. Sahabat Blogger (group mengikut bidang masing eg: UiTM, Kolej etc)
dan semua kategori di atas adalah dari blogger lain dan bukan dari pihak Ehh!!Blogger. Kami cuma memberi link dan sedikit detail berkenaan link tersebut.
sila lawati blog kami di


insyaAllah niat kami untuk membantu para blogger baru dan lama untuk mencari rujukan di satu tempat sahaja. Hope dapat sebarkan kepada yang lain.=) Thanx!!
untuk submit entry sila klik pada Submit Entry* pada bahagian atas navigation bar

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)